حمایت بچه مسجدی های کانون شهید باکری از خانواده های نیازمند در آستانه شب یلدا

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: در آستانه شب یلدا تعداد ۱۰۰ بسته حمایتی در بین خانوارهای نیازمند تحت حمایت کانون شهید باکری توزیع می شود.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در آستانه شب یلدا تعداد ۱۰۰ بسته حمایتی در بین خانوارهای نیازمند تحت حمایت کانون شهید باکری توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این بسته ها شامل میوه هایی همچون پرتقال، سیب درختی، موز و نارنگی است.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی هنری شهید باکری تاکنون به کمک بچه های مسجد و با جلب اعتماد خیرین و مردم اکنون بیش از یکهزار خانواده نیازمند در سطح جنوب کرمان تحت پوشش دارد.

 

حجت الاسلام خاوری بیان کرد: تاکنون به اشکال مختلف از جمله توزیع بسته های معیشتی، کمک هزینه درمان، تهیه جهیزیه، جشن ازدواج آسان، تهیه لوازم التحریر و غیره از آنها حمایت کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: از آنجایی که در آستانه دهه دوم فاطمیه هستیم بنابراین در نظر داریم طرح اطعام فاطمی را نیز اجرا کنیم.

 

وی اظهار کرد: در این راستا تعداد ۵ هزار پرس غذای گرم در بین خانوارهای نیازمند تحت حمایت کانون توزیع می شود.

 

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: همچنین مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) با حمایت مادی و معنوی کانون شهید باکری در ۴۰ روستای محروم جنوب کرمان اقامه می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اضافه کرد: در کنار اقامه عزای فاطمی برای پذیرایی از عزاداران، موکب بچه های مسجد نیز در این روستاها برپا می شود.

 

وی عنوان کرد: طرح هر خانه یک پرچم یکی دیگر از برنامه های کانون در دهه اول و دوم فاطمیه است.

 

حجت الاسلام خاوری بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، در دهه اول تعداد ۱۰۰ پرچم و پوستر در بین اهالی روستا و هیئت های مذهبی توزیع شده و در دهه دوم نیز تعداد ۱۰۰ پرچم و پوستر توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یادآور شد: علاوه بر این نیز اقامه عزای فاطمی در دهه اول فاطمیه در ۳۰ روستای مناطق محروم و دور افتاده جنوب کرمان برگزار شد.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: هدف ما ترویج فرهنگ فاطمی است و امیدواریم با این اقدام گامی هر چند کوچک در این خصوص برداشته باشیم.

کد خبر 1241237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha