​تلاش ۶۲ تیم بازرسی در گیلان برای کنترل قیمت‌ها در شب یلدا

​پورحیدری گفت: ۶۲ تیم بازرسی در استان گیلان اعم از اتاق‌های اصناف، بازرسی بسیج اصناف، تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی نسبت به کنترل بازار و قیمتها در شب یلدا اقدام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، تیمور پورحیدری شامگاه سه‌شنبه(۲۹ آذر) در گفت‌و‌گوی خبری با موضوع نظارت بر بازار شب یلدا اظهار داشت: گروه‌های نظارت و بازرسی بر روند قیمت‌گذاری و عرضه کالا خاصه کالاهای شب یلدا نظارت می‌کنند. 

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پاسخ به این پرسش که طرح نظارت بر عرصه کالاهای شب یلدا تا چه زمانی ادامه دارد ابراز داشت: طرح پایش و نظارت بر بازار شب یلدا از ۲۴ آذر آغاز شده و تا ۳۰ آذر ماه هم ادامه خواهد داشت.

 

پورحیدری اضافه کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در قالب ۶۲ تیم دو نفره بازرسی و با ترکیب اتاق‌های اصناف، بازرسی بسیج اصناف، تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی نسبت به کنترل بازار و قیمتها اقدام می‌کند.

 

وی با بیان اینکه در این طرح قیمت‌گذاری و نحوه عرضه کالاهای پرمصرف مردم زیر ذره بین بازرسان قرار دارد تصریح کرد: در حال حاضر از حیث فراوانی کالا وضعیت خوبی را در استان گیلان شاهد هستیم.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان یادآور شد: در طرح نظارت و پایش بازار مواردی نظیر صدور فاکتور و نصب اتیکت روی کالاها هم رصد می‌شود که البته تاکنون به خوبی توسط فروشندگان و عرضه کنندگان کالا در گیلان رعایت شده است.

 

پورحیدری خاطرنشان کرد: اگر خریداران در موارد اشاره شده شکایاتی داشته باشند، می‌توانند مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا شکایات آنان به صورت آن لاین بررسی شود.


 

کد خبر 1241274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha