زنجان، دبیرخانه کشوری راهیان نور شد

اسماعیلی با اشاره به اینکه زنجان به عنوان دبیرخانه کشور راهیان نور معرفی شده است ، گفت: باید در کنار راهیان نور، راهیان پیشرفت را نیز فعال کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علی اسماعیلی امروز در جلسه هماهنگی برنامه های بسیج دانش آموزی، از انتخاب زنجان به عنوان دبیرخانه کشوری راهیان نور خبر داد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه با ابراز خرسندی از اینکه زنجان دبیرخانه کشوری راه نور راهیان نور معرفی شده است، گفت: هر اقدامی که در راستای بسیج انجام شود  در چارچوب وظایف ذاتی ما است.

 

وی با اشاره به اینکه در کنار راهیان نور ما باید از ظرفیت بازدید از مکان هایی که پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در بعد از انقلاب داشته اند نیز استفاده کنیم و به آن پیوست فرهنگی نیز بیافزاییم، گفت: در مسیر راهیان نور راهیان پیشرفت را هم در کنار آن داشته باشیم.

 

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود نسبت به فعالیت ویژه در قبال رسانه‌ای نمودن پویش ها و فضاسازی در خصوص دبیرخانه کشوری راهیان نور در زنجان تاکید کرد.

 

در این نشست جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان ضمن ابراز خرسندی از مدیریت خوب حوادث اخیر اظهار داشت: معلمین زحمتکش ترین قشر جامعه هستند چون زیربنای دانش آموزان را معلمین فرهیخته شکل می‌دهند.

 

سردار ابوالفضل طهماسبی در ادامه سخنان خود گفت: تاثیر نفس معلم خیلی بالاست و خروجی مثبت کلاس ها نیز به تبع آن خیلی مهم و با ارزش می باشد.

 

در ادامه در خصوص چگونگی برنامه های درس آمادگی دفاعی و برگزاری دوره برای دبیران درس آمادگی دفاعی گزارش عملکرد ارائه شد.

کد خبر 1241276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha