مجلس، پیگیر رفع مشکلات و خلاء های قانونی خدمت رسانی به جامعه ایثارگران است

خاتمی با اشاره به اینکه یادگاران دفاع مقدس ارزشمندترین افراد جامعه هستند، گفت: مجلس شورای اسلامی با تمام توان پیگیر رفع مشکلات و خلاهای قانونی خدمات رسانی به جامعه ایثارگری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مرتضی خاتمی امروز در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه یادگاران دفاع مقدس ارزشمندترین افراد جامعه هستند، برلزوم توانمندسازی فرزندان شهدا و جامعه ایثارگری تاکید کرد.

 

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه‌ای خطیر و سنگین است، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی با تمام توان پیگیر رفع مشکلات و خلاهای قانونی خدمات رسانی به جامعه ایثارگری خواهد بود.

 

این مسئول ضمن توضیحاتی در خصوص موضوعات مطرح شده، قول مساعد جهت پیگیری از طریق مراجع ذیصلاح داد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران از ارزش والایی برخوردار است، گفت: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است.

 

امیرعلی نیک بخش به زمینه فعالیت های این نهاد در جهت خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اشاره و بر خدمت‌رسانی هرچه بهتر به این قشر معظم تاکید کرد.

 

ساماندهی 44 مزار باقی مانده شهدا، پیگیری مشکلات درمان جامعه ایثارگری، نبود آمبولانس، پیگیری مشکلات بیمه دی، تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه مجموعه توان‌بخشی ایثار زنجان، عدم دسترسی جامعه ایثارگری به خدمات دارویی و درمانی در شهرستان‌ها، پیگیری اختصاص زمین یا تامین مسکن ایثارگران در شهرستان‌ها از جمله مسائل و مشکلات مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 1241287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha