اعزام ۲ هزار مبلغ توسط سازمان اوقاف در ایام فاطمیه

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام ۲ هزار مُبلغ توسط این سازمان در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: مُبلغان دینی مسائل سیاسی، اجتماعی و معیشتی روز جامعه را مد نظر دارند و حقیقت را برای مخاطبان تبیین خواهند کرد.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف،حجت‌الاسلام «غلامرضا عادل» در همایش مُبلغین اعزامی سازمان اوقاف و امورخیریه که با محوریت اعزام مُبلغ به مناطق محروم و امامزادگان سراسر کشور در ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) امروز (سه‌شنبه) در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از افراد که برای ریز و درشت زندگی ما نظر می‌دادند در شرایط کنونی که باید حرف بزنند، سکوت کرده‌اند.

 

وی افزود: وقتی اتفاقی بزرگ می‌افتد، نمی‌توان به راحتی آن را فراموش کرد؛ به خصوص اگر مسئله‌ای مانند غدیر باشد که تنها 70 روز بعد، همه آن را فراموش کنند و به عهد و پیمان خود بی وفایی کنند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه حضرت زهرا (س) جهاد تبیین را در نقطه اوج خود پیاده کردند، یادآور شد: ایشان هر کاری که می‌شد انجام دادند؛ به درب خانه انصار رفتند، خطبه خواندند و هرگونه روشن‌گری که امکان داشت، انجام دادند.

 

حجت‌الاسلام عادل ادامه داد: اگر مُبلغ دین هستیم، نمی‌توانیم امروز ساکت بنشینیم و صرفا به درس و بحث بپردازیم و هیچ اشاره‌ای به موضوعات انقلاب و مسائل سیاسی و اجتماعی نداشته باشیم؛ البته باید حساسیت‌ها و مصالح را هم در نظر داشت.

 

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون، خود درگیر مشکلات اقتصادی فراوان هستند، تاکید کرد: در عین حال مُبلغان دینی، مشکلات معیشتی مردم را می‌بینند و شرایط را برای مخاطبان تبیین می‌کنند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: بیش از دو هزار نفر مُبلغ در ایام فاطمیه توسط سازمان اوقاف به مناطق مختلف اعزام می‌شوند و محل مأموریت‌های مختلفی از جمله بقاع متبرکه و مدارس برای آنها پیش‌بینی شده است.

کد خبر 1241289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha