مادران شهدا الگو و سرمشق زندگی برای بانوان در جوامع امروزی است

سردار محمدی اصل گفت: مادران شهدا الگو و سرمشق زندگی برای بانوان در جوامع امروزی است و با پایمردی و شکیبایی فرزندان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم انقلاب کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در دیدار با خانواده شهدای شهرستان بیله سوار گفت: مادران شهدای والامقام با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند و در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس‌ از آن توانستند با رفتار و عملکرد خویش افتخارآفرین باشند.

 

وی مادران شهدا را الگو و سرمشق زندگی برای بانوان در جوامع امروزی دانست افزود: مادران گرانقدر شهدا با پایمردی و شکیبایی فرزندان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم انقلاب کردند و لحظه‌ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیده و تردیدی به خود راه ندادند.

 

سردار محمدی اصل با اشاره به این که ما هر چه داریم از برکت خون پاک شهیدان والامقام است، ادامه داد: امنیت، آرامش، آبرو، اقتدار، عزت، عظمت، شکوه، سربلندی و سرافرازی تمامی مردم و استقلال کشور امروز مدیون و مرهون فداکاری‌ها و خون شهدا است.

 

فرمانده سپاه استان اردبیل اظهار داشت: اگر امروز در کشور امنیت و آرامش داریم و در دنیا به اقتدار ایران اذعان دارند، به دلیل رشادت‌ها و شهادت‌هاست.

 

سردار محمدی اصل با بیان این که خانواده های معظم شهدا و هم چنین مادران شهدا قابل تقدیر هستند، این مادران با الهام از حضرت زهرا(س) در حریم ولایت، پا نهادند، تاکید داشت: احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام و تکریم خانواده های معظم شهدا آن‌ها یک وظیفه همگانی است.

کد خبر 1241304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha