فراخوان نخستین المپیاد فرهنگی  بچه‌های مسجد اعلام شد

فراخوان نخستین المپیاد فرهنگی ویژه مدیران و اعضای کانون‌ های فرهنگی ‌هنری مساجد «بچه‌های مسجد» چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، فراخوان نخستین المپیاد فرهنگی ویژه مدیران و اعضای کانون‌ های فرهنگی ‌هنری مساجد «بچه‌های مسجد» چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

 

این المپیاد با هدف شناسایی هسته‌های توانمند و پیشرو در کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد، مسئله‌ شناسی، مسئله ‌یابی و حل مسئله برای ارتقای مسجد محوری در سطح جامعه بر مبنای چهار عرصه «فکر، علم، زندگی و معنویت» به ‌عنوان عرصه ‌های مهم الگوی راهبردی اسلامی، ایرانی پیشرفتی که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده است، برگزار می شود.

 

منابع مرحله اول این المپیاد منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، مهارت برقراری ارتباط مؤثر، راهکارهای مدیریت فرهنگی مسجد، اخلاق اسلامی و هنر باهم زیستن، آشنایی با مسائل روز، شناخت ماهیت و عملکرد مسجد و کانون است.

 

اعضای هسته ‌های فرهنگی، تربیتی چهار تا ۶ نفره کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند جهت شرکت در این المپیاد در سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir در قسمت مدیریت کانون، آزمون ها و آموزش ها با ورود به سامانه آموزش ستاد فهما و دوره های فهما ۱۴۰۱ در این المپیاد شرکت کرده و به‌ صورت گروهی در یک فضای مشورتی به سوالات مطرح شده در المپیاد پاسخ دهند.

 

شاخص ‌های اصلی ارزیابی و شناسایی هسته‌ های فرهنگی کانون‌ های مساجد مسجد محوری، کار تشکیلاتی، جاذبه ‌آفرینی هنری، استفاده از ظرفیت رسانه و خودکفایی خواهد بود.

 

کد خبر 1241309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha