لزوم توجه به استانداردهای کارخانه ای و نظارت کیفی در خراسان جنوبی

طالبی گفت: به بحث استانداردهای کارخانه ای و نظارت کیفی بیش از گذشته توجه داشته باشید و اگر محصول باکیفیتی از خراسان جنوبی صادر کنیم قطعا تجار با نگاه مثبتی به سمت استان می ‌آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی صبح امروز (۳۰ آذر) در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره کل استاندارد خراسان جنوبی اظهار داشت: شهدای امنیت و عرصه های مختلف با خون های خود باعث تنومند شدن درخت انقلاب اسلامی شدند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه موضوع استاندارد یک موضوع تخصصی است، گفت: افراد فعال در حوزه استاندارد نمی گذارند به حوزه امنیت و سلامت مردم خدشه ای ایجاد شود و این موضوع کار سختی است.

 

وی بیان کرد: از زمان های قدیم کیفیت کالاها برای تجار اهمیت داشته است و از سال ۱۳۰۴ بحث استاندارد در ایران رقم خورد و مردم همواره به دنبال کالاهای باکیفیت، سالم و مرغوب بوده اند.

 

طالبی با اشاره به اینکه استاندارد دارای تعاریف بسیاری است، افزود: استاندارد در اصطلاح متعارف امروزی به معنای قابل قبول بودن در زمینه تامین امنیت و سلامت مردم است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: اداره کل استاندارد ابتدا باید استاندارد شود تا بتواند تا استانداردهای لازم را به مردم ارائه دهد. 

 

وی عنوان کرد: استاندارد از موضوعات مهم، حساس و قابل توجه در هر کشوری است و اخیرا بیان شد که تمام استانداردها اجباری شده است و استانداردهای تشویقی برخی اوقات باعث سواستفاده هایی از استاندارد می شد.

 

طالبی با توجه به اینکه در خراسان جنوبی تولیدات خوبی در زمینه های مختلف از جمله صنایع وجود دارد، افزود: به بحث استانداردهای کارخانه ای و نظارت کیفی بیش از گذشته توجه داشته باشید و اگر محصول باکیفیتی از استان صادر کنیم قطعا تجار با نگاه مثبتی به سمت استان خواهند آمد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در پایان گفت: تغییرات امری طبیعی برای شکوفایی و خلاقیت است و جز ضروریات کار محسوب می شود و به بیان ضعیف بودن مسئول نیست.

کد خبر 1241362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha