همه رفتارهای حضرت زهرا(س) برای آحاد جامعه باید الگو قرار گیرد

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گفت: همه رفتارهای حضرت زهرا(س) برای آحاد جامعه اعم از زن و مرد باید الگو قرار گیرد،

حجت الاسلام و المسلمین محمدی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: در هیچ مکتب و مذهبی بانوان شایسته‌ای همچون حضرت خدیجه (س)، زهرا (س)، زینب (س)، معصومه (س) نمی‌توان یافت،  و این زنان بصیر و شجاع باید الگویی برای سایر زنان قرار گیرند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه افزود: همه رفتارهای حضرت زهرا(س) برای آحاد جامعه اعم از زن و مرد باید الگو قرار گیرد، چراکه ایشان از هرنظر شخصیت برجسته و ممتازی داشتند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه بر لزوم تلاش درراستای شناخت هرچه‌بیشتر بانو فاطمه زهرا (س) تاکید کرد و گفت: تا زمانی که ما خودمان نتوانیم حضرت زهرا (س) را به خوبی بشناسیم، نخواهیم توانست ایشان را به دیگران معرفی کنیم.

دین مبین اسلام یک مکتب الهی بوده، پس مقام بانوان را به عنوان یک انسان ارج نهاده، به آنها جایگاه رفیع، قداست و منزلت بخشیده است.

وی با اشاره به اینکه حذف جمهوری اسلامی ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل متحد بازتاب گسترده‌ای در بین رسانه‌های ایران و جهان داشته است، ادامه داد: انقلاب ایران از وجهه اسلامی برخوردار است، به‌این ترتیب با الهام از دستورات دینی به زنان شان و منزلت ویژه داده و همه امکانات لازم برای پیشرفت شغلی، تحصیلی و معنوی آنها فراهم کرده، پس چنین واکنش‌هایی درمواجهه با کشور ما بدون‌شک درراستای سایر اقدامات ستیزه‌گرانه در ارتباط با ایران است.

 

فاطمه صمدزاده/انتهای پیام

 

کد خبر 1241377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha