همکاری دفتر آیت‌الله فیاض با مساجد منطقه ۱۲ در رسیدگی به محرومان

حجت‌الاسلام اشرفی با اشاره به همکاری دفتر آیت‌الله فیاض و مساجد منطقه ۱۲ در رسیدگی به محرومان، گفت: در پی این همکاری در ایام فاطمیه، ۳۰۰ بسته معیشتی همراه با پیوست فرهنگی شامل چادر و کتاب میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد اشرفی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه دفتر آیت الله فیاض به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) مجلس روضه را از روز یکشنبه، سوم دی ماه تا سه شنبه، ششم دی ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می کند، اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی، سخنران این مراسم است و چند تن از ذاکران اهل بیت (ع) نیز در آن مرثیه سرایی می کنند.

 

مسئول دفتر آیت‌الله فیاض در تهران با بیان اینکه همکاری این دفتر با مساجد منطقه ۱۲ تهران در ایام فاطمیه نیز ادامه می یابد، گفت: دفتر آیت الله فیاض در تهران و مساجد منطقه ۱۲​ با همکاری یکدیگر در ایام فاطمیه، ۳۰۰ بسته ارزاق را همراه با بسته فرهنگی شامل کتاب و چادر میان نیازمندان توزیع می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: دفتر آیت الله فیاض در تهران همچنین ۱۰ مبلغ را به مناسبت ایام فاطمیه به مساجد و هیئت های مذهبی تهران اعزام کرده است.

 

اشرفی اضافه کرد: دفتر آیت الله فیاض در تهران در برگزاری اجتماع فاطمیون در میدان بهارستان در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز همکاری دارد و چند تن از مبلغان این دفتر در این اجتماع پاسخگوی سوالات دینی مردم می شوند.

 

وی با بیان اینکه همکاری دفتر آیت الله فیاض با مساجد و هیئت ها در مناسبت های مختلف تداوم می یابد، خاطرنشان کرد: این همکاری همه ساله در ایام شهادت امام صادق(ع)، ایام فاطمیه، ماه رمضان و عید نوروز افزایش می یابد.

کد خبر 1241388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha