مربیان و اولیای مدارس الگوی رفتاری دانش آموزان هستند

حجت الاسلام چراغی، با بیان اینکه مربیان و اولیای مدارس الگوی رفتاری و سرچشمه اگاهی، عاطفه دانش اموزان هستند،گفت: هر چه این چشمه زلال تر و جوشان تر باشد، نشاط و طراوت و سرسبزی حاصل از آن بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام محمد جوادچراغی، امروز(30آذر)، در دومین شورای اقامه نماز آموزش و پرورش استان با حضور استان، بر ضرورت ایجاد یک تحول عظیم در حوزه آموزش و پرورش تأکید کرد و اظهارداشت: در این راستا نیازمند یک تحول در اجرای برنامه‌ها هستیم تا در کنار آماده سازی زیربنا، فرآیند و… انجام برنامه‌ها به نحوی صورت پذیرد که نتیجه آن در عمل دیده شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: برای راه‌اندازی و تکامل امور معنوی در آموزش و پرورش، ارائه طرح‌ها و روش‌های اجرایی مناسب در دستور کار باشد.

 

وی با بیان اینکه مربیان و اولیای  مدارس الگوی رفتاری و سرچشمه آگاهی وعاطفه دانش آموزان هستند، عنوان کرد: هر چه این چشمه زلال تر و جوشان تر باشد، نشاط و طراوت و سرسبزی حاصل از آن بیشتر خواهد شد و توجه به منزلت معلم راه را برای جذب انسان های عالم و عامل به آموزش و پرورش باز می کند و چنین معلمینی می توانند چراغی فرا راه انسان های گم گشته باشند و نور ایمان و معرفت را در دل ها روشن کنند.

 

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: اگر می خواهیم شاهد اقامه نماز در جامعه بطور اعم و در مدارس و مساجد باشیم باید ائمه مساجد ، خادمین مساجد، و … خوش اخلاق ترین افراد باشند.

 

وی گفت: باید معلم های خوش برخورد، خوش اخلاق، محبوب دانش آموزان صف اول بایستند تا رفتارهای مذهبی که جلوه بارز و آشکارش در نماز و حجاب است به صورتی زیبا از ایشان جلوه گر بشود.

کد خبر 1241395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha