هدف از هجمه دشمن به حوزه حمل و نقل کشور فلج کردن ماست

محبی پور گفت: مورد هجمه قرار دادن حوزه حمل و نقل کشور از دسیسه های دشمن برای فلج کردن ماست که با تلاش فعالان عرصه حمل و نقل این نقشه ها همواره خنثی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، اسماعیل محبی پور، امروز چهارشنبه (30 آذر) در مراسم روز حمل و نقل در شیراز گفت: 26 آذر 62 یادآورد برنامه ریزی دشمن بعثی برای از بین بردن شریان حیاتی حمل و نقل جاده ای و جلوگیری از انتقال کالاها خصوصا از بنادر جنوب است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس افزود: امام خمینی (ره) در چنین شرایطی خطاب به سراسر کشور اعلام بسیج ناوگان حمل و نقل جاده ای را صادر کردند و رانندگان باشرف حوزه حمل و نقل هم دست به دست هم دادند و توطئه فلج کردن کشور آن هم در اوج جنگ تحمیلی را خنثی کردند.

وی با تشکر از تمامی مسئولان و کارکنان حوزه حمل و نقل بیان کرد:  از سال 62 تا 64 جنگ در شرایطی پیش رفت که دچار گره های بزرگی شد و به نظر رسید که جمهوری اسلامی توان اداره توان دفاع مقدس را ندارد و تعرض به جریان حمل و نقل کالاها و خدمات در کشور یکی از اتفاقات مهم آن زمان بود و مورد هدف قرار دادن پل ها، کشتی های حامل کالاها و خدمات و ناوگان حمل و نقل در جاده، تعرض به هواپیماها و ... از توطئه های دشمن در ان زمان بود.

محبی پور تاکید کرد: اما غیرت فعالان شبکه حمل و نقل ما این توطئه را خنثی کرد و به همین مناسبت 26 آذر روز «حمل و نقل» در کشور نامیده شده است.

وی با اشاره به هجمه دشمن به حوزه حمل و نقل کشور تا به امروز اظهار کرد: بعد از سال 62 تا امروز که شبکه حمل و نقل ما در سخت ترین شرایط قرار گرفته و دشمن با هجمه به شرایط و قیمت تامین لاستیک و قطعات یدکی عمل کرده است، فعالان حوزه حمل و نقل کشور باز هم تلاش کرده اند و اجازه نداده اند تا دشمن به اهداف خود برسد.

محبی پور تصریح کرد: دشمن توطئه خود را همواره ادامه می دهد و امروز حوزه فضای مخابراتی و اینترنت و شبکه حمل و نقل ما را هدف قرار داده است و طی سه ماه گذشته طی یک جنگ شناختی سعی کرده است خادمان حوزه حمل و نقل را در تقابل با مردم بکشاند و زمانی که موفق نشدند با تعرض به کامیون ها و با اقدامات سخیف برای زمین گیر کردن شبکه حمل و نقل دست به اقداماتی زده است.

معاون استاندار فارس گفت: با تمام این اقدامات دشمنان باز هم به لطف الهی و همت فعالان حوزه حمل و نقل مانند بسیج، سپاه، راهداری و ... وسیع ترین شبکه حمل و نقل کشور در استان را به نسبت حجم مبادلات جاده ای و مسافت خودروهایی که از بنادر جنوبی و منطقه شرق کشورطی می کنند را سرپا نگه داشته ایم.

کد خبر 1241403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha