عدم تشکیل جلسات اداری در وقت نماز

جلالی با اشاره به عدم تشکیل جلسات اداری در وقت نماز، گفت: هرگونه جلسه در ادارات در زمان اذان و  وقت نماز ممنوع بوده و بایستی  ۲۰ دقیقه اذان ظهر در ساعت اداری به فریضه نماز اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، محمدرضا جلالی در جلسه شورای اقامه‌نماز که امروز( چهارشنبه، ۳۰ آذر) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل مستمر و منظم جلسات شورای اقامه نماز در شهرستان، گفت: جلسات شورای اقامه‌نماز بر حسب ضوابط و مقررات ابلاغ شده به صورت فصلی و مستمر در شهرستان لنگرود برگزار می شود.
 
فرماندار شهرستان لنگرود از اعطای احکام ۱۳ نفر از اعضای شورای اقامه نماز  به همراه دو نفر از فعالان و خادمان نماز خبر داد و تصریح کرد: همه ما باید به منظور فراهم آوردن بستر مناسب جهت اقامه نماز تمام تلاش و توان خود را بکار ببریم.
 
جلالی ادامه داد: وظیفه حاکمیتی ما این است که بحث اقامه نماز را در جامعه ترویج دهیم و دستگاه های حاکمیتی نیز  در جهت برپایی اقامه نماز تلاش مضاعف داشته باشند.
 
وی بر ترویج و توسعه فرهنگ نماز و  فعال کردن شورای اقامه نماز شهرستان تاکید کرد و گفت: علی رهم اینکه جلسات شورای اقامه نماز باید هر فصل یک بار برگزار شود اما به جهت اهمیت موضوع این جلسه به صورت عملیاتی و تخصصی حداکثر طی ۱۰ روز آینده با پیشنهادات مشخص اعضای جلسه و  پیگیری مصوبات تشکیل می شود.
 
فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به عدم تشکیل جلسات اداری در وقت نماز، خاطر نشان کرد: هرگونه جلسه در ادارات در زمان اذان و  وقت نماز ممنوع بوده و بایستی  ۲۰ دقیقه اذان ظهر در ساعت اداری به فریضه نماز اختصاص یابد.
کد خبر 1241465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha