یلدای کریمانه همزمان با ایام فاطمیه در اراک

توزیع ۶۲۰۰ بسته یلدای کریمانه در سطح اراک به همت گروه های جهادی همزمان با ایام فاطمیه انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ، محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک عصر امروز چهارشنبه (30 آذر) در آیین رزمایش کمک مومنانه یلدای کریمانه، با تاکید بر اینکه اساس فعالیت های گروه های جهادی تزریق امید به جامعه است، گفت: در راستای اجرای طرح یلدای کریمانه و در ذیل نهضت کمک مومنانه توزیع بیش از ۶۲۰۰ بسته یلدایی در دستور کار بسیج اراک قرار گرفت و گروه های جهادی با توزیع این بسته ها گرمابخش محفل خانواده های ولی نعمت و نیازمند خواهند شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه در راستای خدمت بی منت به مردم که از رویکردهای مهم سپاه و بسیج است، بیش از ۳۶۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف و به شکل تخصص محور سازماندهی شده است، افزود: اولویت جهادگران مناطق محروم، روستاها و مناطق حاشیه نشین است.

 

وی با بیان اینکه گروه های جهادی با تاسی به فرهنگ بسیجی با حضور خود در همه صحنه ها تهدیدات را به فرصت تبدیل می کنند،گفت: خوشبختانه امروز شاهد استقبال بسیار خوب جوانان و نوجوانان از اردوهای جهادی هستیم که این نشان از فراگیر شدن حرکت و تفکر جهادی در کشور دارد.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه توسعه و ترویج فرهنگ و روحیه جهادی یکی از نیازهای مهم گام دوم انقلاب است، ادامه داد: بسیج در این راستا برنامه های ويژه ای تدوین کرده است و این برنامه های در بخش های مختلف در حال اجرا است.

کد خبر 1241470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha