۱۲۰۰ بسته معیشتی یلدایی بین نیازمندان ماسال توزیع شد

رضادوست گفت: به مناسبت شب یلدا یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان ماسال توزیع شد.

جمال رضادوست در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با اشاره به مشکلات متعدد اقتصادی نیازمندان در جامعه اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمک مومنانه را جزء اهداف و وظایف اصلی خود می‌داند.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا افزود: یک هزار و 200 بسته معیشتی به ارزش 360 میلیون تومان به مناسبت شب یلدا توسط بسیج سازندگی سپاه، حوزه های مقاومت بسیج‌برادر و خواهر و گروهای جهادی سپاه ناحیه ماسال تهیه و بین یک هزار و200  خانوار نیازمند توزیع شد تا مورد رضایت خداوند متعال قرار بگیرد.

 

وی با تبیین نقش پایگاه‌های بسیج در محلات مختلف گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج همیشه نقش گره‌گشایی در امور را برعهده دارند و یکی از اقدامات اساسی این پایگاه ها، رفع محرومیت از برخی محله ها و دستگیری از نیازمندان است که در این زمینه نسبت به گذشته اهتمام بیشتری ایجاد شده است.

 

رضادوست خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا به صورت مداوم، پیرو نقشه راهی که فرمانده معظم کل قوا ترسیم نمودند، طرح کمک مؤمنانه در شهرستان ماسال همزمان با سراسر کشور و با همت بسیجیان، خیران و اقشار مختلف مردم تحقق یافت که برکات بسیار زیادی داشت.

 

 

کد خبر 1241490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha