۲۱۹۰ نفر از جوانان شهر بلداجی عضو کانون فرهنگی هنری «حزب الله» هستند

صفيان بلداجی گفت: کانون فرهنگی هنری حزب الله تاکنون ۲ هزار و ۱۹۰ نفر از نوجوانان و جوانان شهر بلداجی را با کد ملی ثبت سامانه بچه های مسجد کرده است.

ليلا صفيان بلداجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری حزب الله تاکنون ۲ هزار و ۱۹۰ نفر از نوجوانان و جوانان شهر بلداجی را با کد ملی ثبت سامانه بچه های مسجد کرده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حزب الله» حسينيه امام خمينی (ره) شهر بلداجی ادامه داد: شناسایی جوانان با استعداد و مسجدی مهمترین کارکرد کانون فرهنگی هنری «حزب الله» بلداجی است.

 

وی ادامه داد: کانون های مساجد امن ترین مکان برای حضور نسل جوان هستند چرا که حضور پیدا کردن قشر نوجوان و جوان در مساجد، مسیر زندگی آنها را مشخص و هدفمند کرده و گرایش نسل جوان را به مسائل معنوی و دینی گره می زند و موجب استحکام بنیه اعتقادی این نسل در جامعه می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حزب الله» حسينيه امام خمينی (ره) شهر بلداجی ادامه داد: رویداد ملی فهما باعث انسجام اعضای کانون فرهنگی هنری «حزب الله» بلداجی در برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری و نقطه اتصال بین مساجد شده است.

 

صفيان بلداجی اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد، احیاگر نقش واقعی فرهنگی، هنری، آموزشی و تبلیغی مساجد، تربیت نیروی متعهد، انقلابی و کارآمد در حوزه فرهنگ و هنر، توسعه فرهنگ اصیل اسلامی در شهرها و روستاهای کشور و مقابله با تهاجم فرهنگی هستند.

 

صفيان بلداجی بابیان اینکه رویداد ملی فهما میدان رقابت سالمی را برای نوجوانان و جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد به وجود آورده است گفت: کانون فرهنگی هنری «حزب الله» در این رویداد ملی به شکل منظم و مستمر فعالیت های مسجد محور خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت می کند.

 

کد خبر 1241496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha