جذب خادم افتخاری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

عابدی گفت: ثبت نام دوره جدید جذب خادم افتخاری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از یکم دی آغاز شده است و تا ۴ دی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، اصغر عابدی، امروز پنج شنبه (1 دی) از پذیرش خادم افتخاری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام دوره جدید جذب خادم افتخاری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از یکم دی آغاز شده است.

رئیس مرکز خدام افتخاری و فعالیت های جهادی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) ادامه داد: بر این اساس خواهران و برادران علاقمند به خدمت افتخاری در این حرم مطهر فرصت دارند تا 4 دی ماه جاری با ارائه 2 قطعه عکس رنگی جدید زمینه سفید سه در چهار، اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه و مدارک تحصیلی و شاغل بودن (در صورت اشتغال)، مدارک اشتغال به کار و یا گواهی کسب از ساعت هشت  تا ۱۶ به دفاتر جذب و آموزش خدام خواهر و برادر در صحن مطهر حضرت شاهچراغ (ع) مراجعه کنند.

وی با اشاره به رده های سنی هم اظهار کرد: علاقمندان می توانند در سه رده سنی متقاضی خدمت افتخاری شوند و خادم بزرگسال در رده سنی ۲۲ تا ۵۰ سال و خادم نماز در رده سنی ۱۸ تا ۲۲ سال هستند که در حداقل مدرک تحصیلی قابل پذیرش دیپلم برای این 2 رده سنی دیپلم است و همچنین نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال هم می توانند به عنوان خادم نوجوان در این حرم مطهر خادم افتخاری شوند.

عابدی ادامه داد: متقاضیان خدمت افتخاری در آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) پس از ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشی تدارک دیده شده و احراز صلاحیت به کسوت خادم افتخاری این بارگاه منور مفتخر خواهند شد.

وی اعلام کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۷۱۳۲۱۳۱۲۸۸ ویژه برادران و شماره ۰۷۱۳۲۱۳۱۲۸۹ ویژه خواهران تماس بگیرند و یا به کانال «سروش» به شناسه jazb_hkodam مراجعه کنند.

کد خبر 1241497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha