حوادث و تغییرات فرهنگی حاصل فعالیت های پنهان دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه حوادث و تغییرات فرهنگی حاصل فعالیت های پنهان دشمن است، گفت: با همکاری سادهای نماز جمعه و نهادهای فرهنگی باید این تغییرات رصد، پیشگیری و درمان شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(1دی)، در گردهمایی مسئوولان ستادهای نماز جمعه استان با اشاره به توطئه های دشمن و هدف قرار دادن نسل امروز، اظهارداشت: دشمن می خواهد عقاید جوانان و نوجوانان نسبت به آموزه‌های دینی تغییر و آنان را نسبت به باورها و عقاید اسلامی بدبین کند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمن تأکید کرد و افزود: ستاد نمازجمعه در مقابل این تهاجم دشمن نقش مؤثری دارد.

 

وی با بیان اینکه حوادث و تغییرات فرهنگی، حاصل فعالیت های پنهان دشمن است که طی چندین دهه به صورت شبکه‌ای انجام داده است، تصرح کرد: باید در برابراین توطئه های آگاه بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد: ستادهای نماز جمعه باید با همکاری دیگر موسسات فرهنگی، این تغییرات را رصد، پیشگیری و درمان کنند.

 

وی بیان کرد: مقابله با تاکتیک‌های ضد فرهنگی دشمن باید باتوجه به گسترش علم و فناوری و با استفاده از خرد جمعی، هم‌افزایی گروه های جهادی، انقلابی و کمک نخبگان و کارشناسان مناطق مختلف باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه نماز جمعه مرکز تقوا، قرارگاه فرهنگی، بصیرت و معرفت افزایی است، گفت: امامان جمعه سخنگوی انقلاب و باید رفتار، گفتار و کردار افرادی که در کنار آنها هستند در راستای اهداف انقلاب باشد.

کد خبر 1241499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha