قشر نوجوان استان فارس مخاطب مهم کاروان «روایت حبیب هستند

عظیمی گفت: در کاروان «روایت حبیب» که به مناسبت سومین شهادت سردار سلیمانی در استان فارس برگزار می شود، قشر نوجوان و دانش آموزان از مهمترین گروه های تحت پوشش این کاروان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسین عظیمی، امروز پنج شنبه (1 دی) از برگزاری ویژه برنامه های ادبی و هنری ویژه نسل نوجوان و دانش آموزان به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: در کاروان «روایت حبیب» که به مناسبت سومین شهادت سردار سلیمانی در استان فارس برگزار می شود، قشر نوجوان و دانش آموزان از مهمترین گروه های تحت پوشش این کاروان هستند.

کارشناس مسئول مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری فارس ادامه داد: یک کارگاه آموزشی روایت نویسی نوجوان به آنها اختصاص یافته است که با حضور سارا عرفانی، نویسنده جوان ادبیات انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مکتب شهید سلیمانی اظهار کرد: تبیین مکتب حاج قاسم برای اقشار مختلف مردم، گروه های سنی گوناگون و آحاد افراد جامعه در در کاروان «روایت حبیب» محقق می شود.

عظیمی ادامه داد: همایش «قصه های خوب برای بچه‌های خوب» را از دیگر برنامه های مهم اختصاص یافته به نوجوانان است که در کاروان «روایت حبیب» گنجانده شده است و در تالار «معلم» شیراز با حضور 2 هزار و 500 دانش آموز شیرازی برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به برنامه «حبیبانه» هم گفت: این برنامه برای قشرهای مختلف نوجوان و جوان برگزار می شود و شامل مجموعه ای از برنامه های ادبی و هنری و اجرای نمایش های «سرباز» و «سردار بی سایه» و روایت گری و... است که در اول دی در خوابگاه دخترانه «شهید باهنر» و دوم دی ماه در خوابگاه پسرانه «شهید مطهری» شیراز برگزار خواهد شد.

کد خبر 1241500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha