دولت این تیم اقتصادی ضعیف را جمع کند/ هر روز شاهد گرانی و تورم هستیم

دلخوش اباتری ضمن انتقاد از تیم اقتصادی دولت این تیم را ضعیف خواند و ضمن درخواست جمع‌آوری آن گفت: در حال حاضر دائما شاهد گرانی کالاها و نوسانات نرخ ارز و‌ سکه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سید کاظم دلخوش اباتری امروز (پنج شنبه، ۱ دی) در همایش علمی، ترویجی و‌ تکریمی زکات استان گیلان که در سالن تالار مرکزی رشت برگزار شد اظهار داشت: زکات از ویژگیهای مهم دنیای اسلام و عطایای خداوند متعال محسوب می‌شود.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه در بحث انفاق و‌ صدقه در قرآن و اسلام توصیه‌های زیادی شده است عنوان کرد: عطایای الهی نظیر همین زکات در دست حاکم شرع قرار دارد که باید در زمینه توسعه جامعه استفاده شود.
 
نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس ابراز داشت: باید از آیات قرآن کریم و فرمایشات بزرگان برای حل مشکلات جامعه بهره بگیریم بنابراین در مجلس تلاش کردیم هفت ماده را در مورد زکات تدوین و تنظیم کنیم.
 
دلخوش اباتری ابراز داشت: مجلس آمادگی دارد در خلال تدوین تلفیق بودجه سال و قانون نویسی از ظرفیت دست‌اندرکاران زکات کشور و کمیته امداد برای تامین معاش و اقتصاد مردم قشرهای محروم بهره بگیریم.
 
وی تصریح کرد: در طرح زکات آوردیم که هرچه قدر زکات در جامعه جمع‌آوری شد را سازمان برنامه و بودجه موظف است به این حوزه یعنی کمک به محرومان اختصاص دهد.
 
نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس اظهار داشت: اینکه چرا سازمان برنامه و بودجه آن ۱۰ درصد قانونی را به حوزه کمیته امداد اختصاص نداده است را باید متولیان این حوزه از ما مجلسی‌ها بخواهند و مطالبه گری کنند.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت ضعیف است خاطرنشان کرد: انتظار داریم یا این تیم اقتصادی را جمع کنند یا اینکه افراد دیگری را به میدان بیاورند زیرا ما دائما شاهد گرانی زیاد کالاها هستیم و نرخ ارز و‌ سکه هم مدام در بازار بالا می‌رود و دچار نوسان است.
 
کد خبر 1241513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha