هیئات مذهبی مهمترین کانون جهاد تبیین/ از مسائل اختلافی در مذاهب پرهیز شود

طالبی با بیان اینکه هیئات مذهبی بهترین کانون جهاد تبیین هستند، گفت: هیئات مذهبی به سمت حل مشکلات منطقه ای خود حرکت کنند و در هیئات مذهبی به موضوع حفظ حجاب اسلامی و جمعیت بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی صبح امروز(۱ دی) در همایش فاطمیون بیرجند اظهار داشت: هر درختی که با خون شهدا آبیاری شود بدانید که خشکاندنی نخواهد بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هیئات مذهبی می توانند در خنثی سازی نقشه های دشمن نقش مهمی ایفا کنند، گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلام با برنامه ریزی جنگ های سخت و نیمه سخت و سازماندهی گروهک های تروریستی بوده است.

 

وی ادامه داد: کودتاهای بسیاری دشمن راه اندازی کرد و بعد از جنگ تحمیلی جبهه و تاکتیک و روش خود را عوض کرد و به جنگ فرهنگی پرداخت.

 

طالبی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر روی شبیخون فرهنگی تاکید داشتند، افزود: دشمن همواره به دنبال از بین بردن دین، حجاب و فرهنگ ما بوده است و جنگ های نقطه ای و هوشمند یکی از دیگر روش های دشمن برای شکست قدرت نظام جمهوری اسلامی بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: از نیمه دوم دهه نود دشمن یک جنگ ترکیبی تمام عیار با ۱۵ مولفه علیه جمهوری اسلامی تنظیم کرد و هنوز هم در حال اعمال کردن این جنگ است.

 

وی در ادامه گفت: تحریم و موضوعات ضدفرهنگی و حملات سایبری به سامانه ها و اختلافات مذهبی و ساماندهی گروهک ها و جنگ الکترونیکی از دیگر برنامه های جنگ ترکیبی دشمن است که با آن درگیر هستیم.

 

طالبی با بیان اینکه دشمن نسبت به موضوع احیای نهضت و تفکرات شیعه غافل است، افزود: دشمن هنوز متوجه نشده است که این قدرت تنها مخصوص جمهوری اسلامی است و هیچ کشوری از این قدرت برخوردار نیست.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: ملت ایران به ولایت فقیه اعتقاد دارند و شهادت را راه سعادت می دانند و دشمن اعتراف کرده است که این دو موضوع اجازه نمی دهند کاری را پیش ببریم.

 

وی ادامه داد: در این جنگ ترکیبی و رسانه ای باید جهاد تبیین در دستور کار ما قرار گیرد چرا که بالغ بر ۱۹ هزار رسانه علیه نظام جمهوری اسلامی تبلیغ می کنند و به دنبال وارونه نشان دادن انقلاب هستند.

 

طالبی با تاکید بر اینکه بهترین کانون جهاد تبیین، هیئات مذهبی هستند، گفت: جهاد تبیین این نیست که فقط تاریخ اسلام را بازگو کنیم و در داخل کشور اتفاقات خوبی در حال حاضر رقم خورده است و باید این اتفاقات را برای مردم به طور مرتب بازگو و یادآوری کنیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: به دنبال دروغ گفتن نیستیم و باید آن چیزی که سند داریم برای مردم بازگو کنیم.

 

 

وی در خصوص اقدامات دولت سیزدهم گفت: اعطای تسهیلات اشتغال به ویژه در روستاها، مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه ها، ارتقای سطح درآمد کارگران و حمایت از بنگاه های اقتصادی تعطیل شده از مهم ترین اقدات ۱۵ ماهه دولت سیزدهم است.

 

 

طالبی در پایان عنوان کرد: در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم تشییع شهدای گمنام را خواهیم داشت و تلاش کنید تا این مراسم هرچه باشکوه تر برگزار شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تاکید داشت: دشمن و فریب خوردگان بدانند که نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به این جایگاه رسیده است و هیچ چیز نمی تواند آن را از میان بردارد.

 

 

وی گفت: برای رسیدن به هدف نهایی نیاز است که ناخالصی ها از کشور زدوده شوند و جهاد تبیین را با عمل، سخنرانی و فعالیت در فضای مجازی در دستور کار قرار دهید و بدانید اهل بیت(ع) از این موضوع خشنود خواهند شد.

 

 

طالبی با بیان اینکه هیئات مذهبی از ظرفیت های بالایی برخوردار هستند، افزود: هیئات مذهبی به سمت حل مشکلات منطقه ای خود حرکت کنند و به موضوع حفظ حجاب اسلامی و جمعیت بپردازند و به دنیا مخابره کنید که نظام جمهوری اسلامی در زمینه حفظ جمهوری اسلامی کوتاه نخواهد آمد.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در پایان تاکید کرد: از مسائل اختلافی در بین مذاهب در این مقطع پرهیز شود.

 

 

 

 

کد خبر 1241536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha