توزیع ۱۴۰ بسته معیشتی شب یلدا بین نیازمندان ساروی

نیرین گفت:بسته های معیشتی شب یلدا به تعداد ۱۴۰بسته شامل پرتغال، انار، هندوانه، تخمه و بادام،برنج، گوشت، مرغ، تخم مرغ، قند، چای و تن ماهی تهیه و به همت بچه های مسجد امیرالمؤمنین(ع) کوی طبرستان بین نیازمندان مرکز استان مازندران توزیع شد.

 محمدعلی نیرین در گفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و با اشاره به سی و سومین رزمایش توزیع احسان که به مناسبت فرارسیدن شب یلدا و رونق بخشییدن سفره نیازمندان از سوی کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری و خیریه 110 وابسته و زیر نظر این کانون، صورت گرفت، اظهار کرد: در این مرحله۸۷ میلیون تومان برنج، گوشت، مرغ، تخم مرغ، قند، چای و تن ماهی و... تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیرمسئول کانون امام علی(علیه‌السلام) مسجد امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) کوی طبرستان ساری افزود: در این مرحله به نیت حضرت زهرای مرضیه(س) بزرگ بانوی اسلام و با یاری خداوند متعال، خانواده‌های معظم شهدا، همسران جانبازان، معتمدین محل و خیرین، تعداد ۱۴۰بسته معیشتی و یلدایی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار داده شد.

وی، یادآور شد: بسته های یلدایی شامل انار، پرتغال، هندوانه، تخمه و بادام و... بوده است.

نیرین ضمن قدردانی از حسن اعتماد خیرین و مردم نوع دوست ساری برای مشارکت در فعالیت های عام المنفعه این کانون از تداوم اجرای طرح توزیع احسان در دیگر مناسبت های تقویمی و ملی خبر داد و خاطرنشان شد: مردم نوع دوست ساری و خیرین می توانند با مراجعه به مسجد امیرالمومنین(ع) کوی طبرستان ساری یاری رسان کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) و خیریه 110 در امر دستگیری از نیازمندان باشند.

کد خبر 1241561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha