لزوم حمایت همه‌جانبه مسئولان از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کردستان

مهرزاد بر لزوم همکاری و حمایت همه‌جانبه مسئولان از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان کردستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، منصور مهرزاد عصر پنج‌شنبه یکم دیماه در نشست با فرماندار شهرستان سنندج اظهار کرد: نقاط مختلفی در استان وجود دارد که برای توسعه صنعت گردشگری بسیار مستعد است.

 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان بیان کرد: تمام دغدغه این مجموعه توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری و افزایش حجم سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی است.

 

وی با اشاره به تمایل سازمان یونیدو به سرمایه‌گذاری در کردستان و ایجاد اشتغال برای یک‌هزار نفر در حوزه صنایع‌دستی افزود: برای تحقق این مهم نیازمند حمایت و همکاری مسئولان ارشد استان و شهرستان هستیم.

 

مهرزاد همچنین در خصوص تملک بناهای تاریخی در هسته مرکزی شهرستان سنندج عنوان کرد: رویکرد اصلی ما ترغیب بخش خصوصی برای زنده نگهداشتن حیات این میراث ارزشمند است.

 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: از هر ایده و پیشنهادی که بتواند در زمینه توسعه گردشگری و رونق صنایع‌دستی استان موثر باشد، استقبال و حمایت ویژه می‌شود.

 

توسعه گردشگری کردستان نیازمند برنامه‌ریزی جامع

فرماندار شهرستان سنندج نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب شایسته سرپرست جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، بر استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهر تاریخی و فرهنگی سنندج تاکید کرد.

 

حسن عسکری گفت: توسعه گردشگری این شهرستان نیازمند برنامه‌ریزی صحیح و جامع و همکاری و همراهی دستگاه‌های مرتبط است.

 

فرماندار سنندج یادآور شد: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب و تعامل هرچه بیشتر، نقاط ضعف و قوت این حوزه شناسایی و در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مهمانان و گردشگران گام برداریم.

کد خبر 1241581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha