امروز راه نجات از دریای مواج انحراف، نگاه به کلام رهبری است

محسن نسب امیری گفت:پیام شهید گمنام این است که دنیا می گذرد خیلی ها آمدند و رفتند آنچه که می ماند کلام حق است زیرا کلام حق در دین اسلام تحریف نشده است و امروز راه نجات از دریای مواج انحراف، نگاه به کلام رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب (۱دی ماه) محفل انس با شهدا و وداع با شهید گمنام در سالن ورزشی روبروی گلزار شهدای شهر جیرفت برگزار شد.

 

«محسن نسب امیری» در این مراسم، گفت: عظمت و بزرگی مردم ما موجب شده تا دشمنانی در داخل و خارج از کشور داشته باشیم.

 

فرمانده سپاه جیرفت بیان کرد: این شهید گمنام پس از ۳۶ سال آمده تا به ما بگوید؛ من گمنام شدم تا ولایتمداری، نگاه پاک شما مردم و امر به معروف و نهی از منکر گم نشود.

 

وی بیان کرد: امروز ارزشی که دین اسلام به ما داده باعث شده تا پرچم کشورمان بالا باشد.

 

نسب امیری ابراز کرد: امروز دشمنان با تمام توان به مقابله ما آمده اند زیرا آنها اهل لذت های زودگذر دنیوی بوده و به دنبال آخرت نیستند.

 

فرمانده سپاه جیرفت با اشاره به این که امروز شهدا به یاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمده اند، تاکید کرد: شهدا می آیند تا به ما یادآوری کنند که باید ارزش ها پررنگ تر شده و دشمن شناسی ما نیز قوی شود.

 

وی با بیان این مطلب که دشمن به میدان مقابله با ارزش ها ورود پیدا کرده، تاکید کرد: اگر دشمن شناسی ما قوی شود، دشمن در این میدان نیز شکست می خورد.

 

نسب امیری اظهار کرد: هزاران نفر از مردم این مرز و بوم برای حفظ ارزش های نظام و انقلاب شهید شده اند و ما نباید حماسه آفرینی ها و رشادت های آنها در دوران دفاع مقدس را فراموش کنیم.

 

فرمانده سپاه جیرفت تاکید کرد: ما اگر ارزش ها را پررنگ نکنیم مثل کروبی، موسوی، خاتمی و عده ای دیگر از خواص جامعه، می لغزیم و در بین راه از قطار انقلاب پیاده می شویم.

 

وی تاکید کرد: پیام شهید گمنام این است که دنیا می گذرد خیلی ها آمدند و رفتند آنچه که می ماند کلام حق است زیرا کلام حق در دین اسلام تحریف نشده است.

 

نسب امیری در خاتمه عنوان کرد: امروز راه نجات از دریای مواج انحراف، نگاه به کلام رهبری است.

کد خبر 1241585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha