میز خدمت به صورت هفتگی در نماز جمعه ماسال برگزار می‌شود

گیل چالانی گفت: میز خدمت به صورت هفتگی با حضور دستگاه‌های اجرایی در نماز جمعه ماسال برگزار می‌شود.

غلامرضا گیل‌چالانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: برنامه میز خدمت با هدف ارتباط مستقیم و حضوری اقشار مختلف مردم با مدیران دستگاه های اجرایی، هر هفته و به صورت مستمر در حاشیه نماز جمعه شهر ماسال برگزار می‌شود.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه میز خدمت و حضور مدیران در میان مردم گامی در راستای تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان است افزود: این رویه نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات و پیگیری خواسته های آنها دارد.

 

وی گفت: میز خدمت برای ارتباط مستقیم با مردم روز جمعه( ۲ دی) در محل برپایی نماز جمعه شهر ماسال با حضور مدیران شبکه بهداشت ودرمان، بهزیستی، ثبت احوال، ثبت اسناد واملاک و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

 

گیل‌چالانی با بیان اینکه مردم ازینکه مدیران در بین آنها و پاسخگویشان هستند رضایت دارند تصریح کرد: این دیدار چهره به چهره و حضور مسئولان در میزهای خدمت بسیار خوب است و مردم به‌راحتی به مدیران دسترسی دارند.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی مانند محل اقامه نماز جمعه فرصتی خوبی برای افرادی است که به خاطر مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را در طول هفته ندارند.

کد خبر 1241599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha