خدمات درمانگاه تامین اجتماعی در مناطق محروم ضعیف است

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات درمانگاه تامین اجتماعی در مناطق محروم ضعیف است.

علی جدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اینکه بیمه شدگان، ماهانه هزینه های بالایی پرداخت می کنند ولی به دلیل خدمات ضعیف درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان برای درمان به بجنورد  و مشهد تردد می کنند.

 

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این شهرستان به عنوان دومین شهرستان خراسان شمالی به فاروج هم ارائه خدمات می دهد که نیاز به احداث درمانگاه تخصصی و پلی کلینیک دارد.

 

 

جدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۶۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی شهرستان تحت پوشش هستند و این شهرستان مسیر تردد بالای زائران که سالانه بیش از ۱۵ میلیون نفر از آن تردد می کنند انتظار می رود طی ۲۰ روز آینده مصوبه احداث پلی کلینیک صادر شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به جمعیت بالای شهرستان، درمانگاه تامین اجتماعی روزانه فقط چند ساعت فعالیت می کند و بسیاری از داروها موجود نیست، حتی پزشک متخصص در آن طبابت نمی کند.

 

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه زیرساخت های لازم شهرستان مهیا نیست متخصص نمی آیند و ساخت پانسیون برای ماندگاری متخصصین لازم است.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تامین اجتماعی یکی از متولیان بخش درمان است و باید خدمات خوبی در آن ارائه شود و شیوه توزیع خدمات اصلاحاتی در این سازمان باید انجام شود.

 

 

کد خبر 1241614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha