جهاد تبیین راه و رسم زندگی حضرت فاطمه (س) بود

حجت الاسلام نکونام با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: ایشان جهاد تبیین راه و رسم زندگیشان بود که ما نیز باید از این مکتب درس بگیریم و یک رهرو فاطمی باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲ دی) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه اولی الامر جایگاه رفیعی در حکومت اسلامی باید داشته باشد، گفت: اولی الامر سخن خداوند و پیامبر را برای مردم بیان می کند و نباید این جایگاه را با حاکم اشتباه گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حاکمی که با کودتا به حکومت رسیده است هرگز نمی تواند سخن خدا و پیامبر را بیان کند، افزود: ولایت فقیه جامع الشرایط اولی الامر است که اگر شرایط اولی الامری را از دست دهد از مقامش عزل می شود.

 

امام جمعه شهرکرد با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: ایشان جهاد تبیین راه و رسم زندگیشان بود که ما نیز باید از این مکتب درس بگیریم و یک رهرو فاطمی باشیم.

 

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به سالروز ولادت حضرت مسیح(ع) و آغاز سال جدید میلادی، تصریح کرد: تولد و زندگی این پیامبر الهی در آیات خداوند جاری است که همواره مورد توجه پروردگار متعال بودند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جلسات با اصناف و اتحادیه های مختلف استان اثرگذار است، خاطرنشان کرد: در این جلسات مشکلات مختلف مردم و اصناف با حضور مسئولان استان بررسی می شود و برای رفع آن ها چاره اندیشی می شود.

 

کد خبر 1241660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha