زندگی به سبک اسلامی مایه اعتلا و سربلندی بشریت است

حجت الاسلام میردامادی گفت: زندگی به سبک اسلامی مایه اعتلا و سربلندی بشریت بوده در حالی که غرب به دنبال انحراف و تغییر آن به سبک غیرانسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، حجت الاسلام سید «مجتبی میردامادی» در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به اینکه در حکومت اسلامی رشد انسان ها و آرامش آنان مورد توجه است، اظهارداشت: زندگی بر پایه سبک زندگی اسلامی تعالی و سربلندی را به همراه دارد.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: غرب با انکار سبک زندگی اسلامی و ترویج روش غیر اسلامی و حتی غیر انسانی بر پایه حیوانی آرامش عمومی را تخریب کرده و انحراف به بار آورده است.

 

وی ادامه داد: حملات تروریست مثل حمله در حرم شاهچراغ همگی برگرفته از روش های زندگی حیوانی بوده که همه را نابود و جنایت صورت می گیرد.

حجت الاسلام میردامادی خاطرنشان کرد: اعتلای جامعه بشری نیازمند عقلانیت و دوری از روش های غلط بوده که اسلام بر اساس‌ آن برنامه ریزی توصیه دارد.

 

وی با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س) و تسلیت این ایام اذعان داشت: برگزاری برنامه برای گرامیداشت این مناسبت لازم بوده و ترویج معارف زندگی آن بانون لازم است.

خطیب جمعه اصفهان سبک زندگی اسلامی را ثمره پیشرفت دانست و تصریح کرد: آن بانوی بزرگ الگویی برای جامعه بشری بوده و نباید نسبت به آن غفلت کرد و ایام شهادت فرصت خوبی برای بهره مندی و فراگیری سیره و سلوک آن حضرت در مراسم ها به حساب می آید.

کد خبر 1241683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha