روند رشد جمعیت در کشورمان منفی است

غفرانی با اشاره به کاهش جمعیت در کشور گفت: روند رشد جمعیت در استان اصفهان هم حالت منفی کشور را دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، «حسین غفرانی» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان به مناسبت روز ثبت احوال اظهارداشت: رصد جمعیتی در کشور رقم می خورد تا نسبت به مسائل مرتبط با آن پوشش کاملی داشته باشیم و تصمیم سازی ها بر اساس آمار دقیق باشد.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان وضعیت رشد جمعیت را منفی اعلام کرد و افزود: روند رشد جمعیت در استان اصفهان هم حالت منفی کشور را دارد.

 

وی ادامه داد: باید نسبت به موضوعات ازدواج و فرزند آوری دقت داشته باشیم که این بی دقتی و چنین وضعیتی با رشد منفی کشور را در 30 سال آینده دچار مشکل خواهیم شد.

غفرانی رشد جمعیتی را برای جوان سازی و بهره گیری از نیروی انسانی مولد مهم خواند و گفت: قوانین جوانی جمعیت در حمایت از ازدواج و فرزند آوری مهم است.

 

وی با اشاره به خدمات الکترونیکی ثبت احوال خاطرنشان کرد: این خدمات الکترونیکی ارائه خدمات را تسهیل کرده و مانع از اتلاف وقت می شود.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان برونسپاری خدمات را از دیگر خدمات تسهیل کننده بیان کرد و یادآورشد: در استان اصفهان 73 دفتر پیشخوان ثبت احوال صادر شده که البته رعایت اصول صداقت و حفظ اسرار مورد توجه می باشد.

کد خبر 1241684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha