شکست همه جانبه جنگ ترکیبی دشمن در مقابل جهاد ترکیبی رهبر معظم انقلاب

حجت الاسلام سیادت به شکست همه جانبه جنگ ترکیبی دشمن در مقابل جهاد ترکیبی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این جنگ ترکیبی دشمن با هدف تضعیف توان اجتماعی نظام اسلامی طراحی و اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید رحمت الله سیادت» ظهر امروز (2 دی ماه) در خطبه های نماز جمعه شهر پاتاوه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به موضوع تقوا و هشت کلمه انتخابی در طول هزار سال در روایتی منقول از مولای متقیان در خصوص تقوا، اظهار کرد: «تقوا، این است که اگر کارهای تو را بر روی طبق قرار دهند که پوشش بر آن نباشد و در معرض دید همگان قرار دهند، چیزی که باعث شرمندگی شما باشد در آن وجود نداشته باشد». 


امام جمعه پاتاوه به عبارتی از ابن فهد حلی در کتاب «عده الداعی» از قول لقمان حکیم خطاب به پسرش، گفت: «هزار سال خدمت پیامبران علیهم السلام کردم و از کلام آنها هشت کلمه را انتخاب کردم؛ اگر در نمازی قلبت را حفظ کن، اگر در بین مردمی زبانت را حفظ کن، اگر در خانه دیگری هستید چشمت را حفظ کن، اگر سر سفره ای شکمت را حفظ کن، دو کلمه را همیشه به یاد داشته باش: یاد خدا و یاد مرگ»، در حالی که دو سوم قرآن در رابطه با خدا و معاد است.

وی در خطبه سیاسی نماز ابتدا از حضور پرشکوه و استقبال مردم شهر و بخش، مجموعه شورای اداری شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی (سپاه، بسیج، نیروی انتظامی) روحانیت شهرستان دنا و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در بدو ورود و تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مصلی شهر پاتاوه قدردانی کرد.


حجت الاسلام سیادت ضمن تبریک مناسبت چهارم دی ماه(اول جمادی الثانی) سالروز میلاد باسعادت حضرت مسیح علیه السلام به سخنی از آن پیامبر اولوالعزم اشاره کرد و گفت: «خوشا آنانکه پاسی از شب را به عبادت می گذرانند آنان کسانی‌اند که نوری ماندگار به ارث می برند». یکی از عوامل نور در شب اول قبر و قیامت نافله شب و مناجات با خدا است. 


امام جمعه پاتاوه با تسلیت سوم جمادی الثانی، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، برکات قیام آن حضرت (س) را برشمرد و اظهار کرد: دفاع از حریم ولایت و امامت، ترسیم راه صحیح و مستقیم، افشای چهره نفاق، دفاع از اسلام ناب و قرآن و بیداری غافلان از خواب غفلت از برکات قیام این بانوی بزرگوار است.

 

وی در فراز پایانی خطبه ها به شکست همه جانبه جنگ ترکیبی دشمن در مقابل جهاد ترکیبی رهبر معظم انقلاب که با هدف تضعیف توان اجتماعی نظام اسلامی اشاره و یادآور شد: بنیان پست‌مدرن عدم ارجاع به اعتراضات قبلی، اصالت ارزشی با موضوع زن، ماهیت غافلگیرکننده، پیشرو بودن نسل جدید در اغتشاشات اخیر، کشته سازی گسترده، بستر فضای مجازی، عادی شدن خشونت کلامی و فیزیکی، بی اعتباری جریانات سیاسی و فعال شدن گروهک های منحرف، التهاب در گسل های قومیتی و مذهبی، شایعه سازی و دروغ پراکنی در رسانه های غربی و عربستان است.

 

حجت الاسلام سیادت گفت: به حول و قوه الهی جنگ ترکیبی دشمن با شکست همه جانبه در رویارویی با جهاد ترکیبی رهبر معظم انقلاب و ملت ایران مواجه شد.

کد خبر 1241710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha