اگر شهدا نبودند آزادی و آزادگی تبدیل به اسارت می شد

حجت الاسلام حمید بامری گفت: اگر شهدا نبودند آزادی و آزادگی تبدیل به اسارت می شد زیرا شهدا بندهای اسارت را پاره کردند و قفس های تیرگی را شکستند و این است که خداوند به آنها پاداش والایی بخشیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۳ دی ماه) مراسم استقبال از شهید گمنام در شهر عنبرآباد با حضور باشکوه مردم و مسئولان برگزار شد.

 

حجت الاسلام حمید بامری در این مراسم، گفت: در ایامی که همه جا عطر و بوی فاطمی گرفته امروز مفتخر به میزبانی از شهیدی لاله گون و پرپر از فرزندان مادری بی نشان و روح خدا هستیم.

 

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: شهدا، در میان خاکیان گمنام و در میان افلاکیان مشهور هستند.

 

وی تصریح کرد: بزرگترین دارایی انسان، جان او است و چه زیبا شهیدان بزرگترین دارایی خویش را دادند تا جان های دیگران حفظ شود.

 

حجت الاسلام بامری ابراز کرد: شهدای عزیز برای حفظ حرمت ها، چادر و نوامیس ما خون دادند و به آنچه می‌خواستند رسیدند.

 

امام جمعه عنبرآباد تاکید کرد: اگر شهدا نبودند آزادی و آزادگی تبدیل به اسارت می شد زیرا شهدا بندهای اسارت را پاره کردند و قفس های تیرگی را شکستند و این است که خداوند به آنها پاداش والایی بخشیده است.

 

وی اظهار کرد: امروز در روزگار پر از نیرنگ، نفاق، دشمنی و خودباختگی مردم عنبرآباد آمدند تا بار دیگر با شهدا بیعت و تجدید عهد کرده و از آنها استمداد و یاری بستانند.

 

حجت الاسلام بامری در خاتمه عنوان کرد: شهدای عزیز درس ایثار، شجاعت، توکل بر خدا به همه ما آموختند و یاد دادند در راه خدا و برای خدا از احدی جز خدا نباید ترسید و در این میدان باید ایستاد و از ولی خدا دفاع کرد.

کد خبر 1241812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha