مبلغان دینی طرح هجرت و مستقر شهرستان خدابنده گردهم آمدند

گردهمایی مبلغان دینی هجرت و مستقر شهرستان خدابنده در آستانه دهه بصیرت و شهادت حاج قاسم سلیمانی به منظور تبیین حماسه ۹ دی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده در این گردهمایی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: روحانیون و طلاب از تمام ظرفیت ها و توانمندی های مساجد برای برگزاری هرچه باشکوه تر ایام فاطمیه استفاده کنند.

 

حجت الاسلام خدابنده بر ضرورت عمق بخشیدن به مجالس عزا و سرور اهل بیت(ع) تاکید کرد و گفت: هر اندازه مطالب مطرح شده در این مجالس عمیق باشد، معرفت هر شرکت کننده ای بعد از خروج از این مجالس به اهل بیت(ع) بیشتر خواهد شد.

 

وی در ادامه به تشریح ویژگی ها و فضایل اخلاقی حضرت زهرا (س) پرداخت و گفت: ایشان معیار هستند و خدایی که عالم را خلق کرده، در باب ایشان فرمودند: رضایت او رضایت من و غضب او غضب من است.

 

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: الگوی ایشان اهل بیت و حضرت زهرا (س) بوده اند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده همچنین به نقش مساجد در جوامع اسلامی به عنوان نقش تعادل کننده همه امور یاد کرد و گفت: هر جا که مشکلی پیش می آید باید بررسی کرد مسجد در کجا قرار دارد؟ در گذشته وقتی دعوا و نزاعی پیش می آمد مردم نزد روحانی محله و امام جماعت مسجد می رفتند و وی را واسطه حل مشکل می کردند.

کد خبر 1241835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha