جهاد تبیین سند تعالی نظام اسلامی است

حجت الاسلام اسدی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و گفت: فرهنگ تبیین سند تعالی نظام اسلامی است.

حجت الاسلام محمد اسدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، سند زنده دوام و بقای اسلام و تعالی نظام اسلامی هستند و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با به این مهم توجه شود.

 

وی افزود: شهدا برای تضمین و تحکیم ارزش‌های والای اسلام، قرآن و نظام اسلامی با نثار جان خود، جهاد کردند و امروز ما نیز وظیفه داریم با جهاد تبیین مسیر شهدا، جانبازان و آزادگان را ادامه داده و اجازه ندهیم مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته‌اند، بر زمین بماند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: صیانت از آرمان شهیدان، رسالتی است که باید با قوت و جدیت پیگیری کرده و تلاش کنیم ارزش‌های شهیدان را به پدیده‌ای برای رشد و تعالی کشور تبدیل نماییم.

 

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب و اهمیت جهاد تبیین، خاطرنشان کرد:  همه وظیفه داریم در همه حوزه ها در راستای جهاد تبیین کار کنیم.

 

حجت الاسلام اسدی اظهار کرد: هر کس به تناسب تخصص و نفوذ کلام، حرفه و علم و دانشی که دارد در راستای تحقق جهاد تبیین تلاش کند و هر کس به نوعی این تبیین را داشته باشد که نتیجه این تبیین ها تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام الگو برای همه کشورهای اسلامی را در همه عرصه ها رقم می زند.

 

کد خبر 1241884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha