ولایت عامل آزادی بخش انسان‌ّهاست/ بنده فقط باید از بردگی غیرخدا رها شود

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: اسلام به همه ملت ها آزادی می دهد، انسان فقط باید از بردگی غیرخدا رها شود، به صورت فطری بندگی خدا را خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه علمیه به مناسبت ایام فاطمیه در فاطمیه بزرگ تهران به سخنرانی پرداخت و گفت: ما وقتی دینداری را آغاز می کنیم در یک ضرورت بحرانی قرار می گیریم که راه بازگشت نداشته باشیم زیرا اگر دست از بندگی خدا برداریم دچار بردگی مستکبران خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که بندگی خدا را نکنند مزدور طاغوت و استکبار می شوند. عنوان کرد: دینداران باید مسلح باشند چرا که آزادی از اربابان زور و ظلم  است و آنها اجازه نمی دهند بردگان از سلطه آنان آزاد شوند بنابراین طاغوت همواره دنبال کشتن دینداران است؛ به همین دلیل امام جمعه با در دست داشتن اسلحه به ایراد سخنرانی می پردازد و اسلحه جزو آیین نماز جمعه است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با تاکید بر اینکه دشمنان دنبال کشتن دینداران هستند، اظهار کرد:‌ هنگام ورود آمریکایی ها به قاره آمریکا سرخ پوست‌ها به استقبال آمریکایی ها آمدند اما آمریکاییها آنها را نابود کردند چرا آنها خوی استکباری دارند و دنبال به بردگی کشیدن انسان‌ّها هستند.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مسلمانان وقتی آزاد می شوند دنبال آزاد کردن دیگران از ظلم و جور هستند، ابراز کرد: ظالمان و طاغوتیان این امر را برنمی تابند به همین دلیل دنبال جنگ و نابودی مسلمانان هستند، شعار آزادی برای دینداران است که از ما دزدیدند.

وی با بیان اینکه فقط اولیا الهی به مردم آزادی می دهند، گفت: دول غربی دنبال به بردگی کشیدن انسان‌های دیگر هستند. فلسفه دو سال اعتراضات شنبه های مردم فرانسه، علیه حاکمیت بود که با کرونا جمع شد؛ اگر ادامه پیدا می کرد حاکمیت فرانسه نابود می شد و به انگلیس هم کشیده می شد.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه ولایت عامل آزادی بخش انسان‌ّها است که ما در این زمینه تبلیغات نداشتیم، عنوان کرد: احزاب راه آزادی نیستند، امروز غرب تحت سیطره و بردگی یک گروه کوچک صهیونیست است.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه نماز جماعت و نماز جمعه سیاسی است یعنی من نمی خواهم برده غیرخدا باشم، تصریح کرد: اسلام نظامی است که به همه ملت ها آزادی می دهد، انسان فقط باید از بردگی غیرخدا رها شود به صورت فطری بندگی خدا را خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جهنم برای بردگان طاغوت و زورگویان عالم است و کسانی که به ظالمان و مستکبران کمک می کنند. گفت: امروز دست نامرئی دشمن دنبال آن است که اصل ماجرای اسلام به فرزندان ما آموزش داده نشود، شخص وزیر آموزش و پرورش باید این مسأله را پیگیری کند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان خطاب به رسانه ها و خبرنگاران اظهار کرد: بررسی کنید چرا آموزش دینی ما در آموزش و پرورش درست نشده است. این مساله باید بررسی شود که چرا رهبری بارها فرمودند اسناد لانه جاسوسی در دروس آموزشی قرار دهید اما قرار ندادند.

این استاد حوزه علمیه افزود:‌  وقتی فرزندان ما راز عبودیت خدا را نفهمد که بندگی خدا دوری از بردگی طاغوت است سی نفر مثل داعش می ریزند یک‌ نفر را می کشند. در آیه الکرسی است که طاغوتیان انسان‌ها را از نور به سوی ظلمت می برند.

وی ادامه داد:‌ امروز طاغوت ملاک ارزش ها را ثروت و قدرت قرار می دهد تا دیگران احساس حقارت کنند به دنبال همین مردم برده ثروت و قدرت می شوند. در این اغتشاشات کثیف ترین فحاشی را کسانی انجام دادند که صاحبان ثروت بودند.  

 

کد خبر 1241984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha