عمل به وعده ها، مهم ترین مطالبه مردم از شوراها است

فرماندار شیروان گفت: عمل به وعده ها مهم ترین مطالبه مردم از شوراها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، دولت اسماعیل زاده روز یکشنبه چهارم دی ماه در همایش شورا های اسلامی و دهیاران  شهرستان شیروان اظهار کرد: مردم از شوراها عمل به وعده‌ها، اولویت بندی کارها و انتخاب درست دهیار را می خواهند که ارتباط مؤثر و صمیمی دهیار با ادارات خدمات رسان و بنیادهای برکت و بسیج جهت معرفی مردم جهت وام اشتغال مهم است.

 

فرماندار شیروان عنوان کرد: ایران اسلامی دارای رهبری حکیم، مردمی هوشمند و سرزمینی سرشار از منابع طبیعی و انسانی کم نظیر است و به فضل الهی، قوای سه گانه دولت، مجلس، قوه قضائیه و نیروهای مسلح مقتدر ایران با وحدت و حل مشکلات داخلی قادر خواهیم بود برنامه و راهبرد جدی دشمنان خارجی و اغتشاشگران را با شکست مواجه کنیم.

 

اسماعیل زاده ضمن تشکر از حضور گسترده مردم شهرستان در مراسم استقبال و وداع با شهدای گمنام خاطرنشان کرد: باید بدانیم شهدا چه کسانی بودند، تفکر و اندیشه آنها چه بود، اخلاق و رفتارآنها بامردم چطوربوده است، شهدا در اندیشه و تفکر نخبه، در اخلاق و رفتار کم نظیر و در عملکرد فوق العاده بوده اند.

 

همایش شوراهای اسلامی و دهیاران  شهرستان شیروان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در محل سال اجتماعات دانشگاه آزاد شیروان برگزار شد.

 

در پایان مراسم با اهدای لوح و هدایایی از دهیاران و شوراهای فعال این شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 1242101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha