رزمایش «جهادگران فاطمی» به همت بسیج هنرمندان جهرم برگزار شد

سروش گفت: رزمایش «جهادگران فاطمی» در عرصه فرهنگی هنری به همت اعضای بسیج هنرمندان جهرم برگزار شد.

مهدی سروش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت:  رزمایش «جهادگران فاطمی» در عرصه فرهنگی هنری به همت اعضای بسیج هنرمندان شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم افزود: این برنامه در منطقه محروم شهرک «شهید آیت الله دستغیب» شهرستان جهرم به مدت پنج روز و از ۲۷ آذر ماه آغاز و تا دوم دی ماه ادامه داشت.

 

وی بیان کرد:  فعالیت هایی همچون دیوار نویسی، توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های محروم، برگزاری کلاس های هنری و سواد رسانه ای از جمله فعالیت های هنرمندان جهرمی در رزمایش «جهادگران فاطمی» بود.

 

سروش خاطرنشان کرد: همچنین کلاس تولید محتوا نیز دیگر فعالیت این رزمایش بود که ویژه دانش آموزان این منطقه محروم از شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم عنوان کرد: هدف از اجرای این رزمایش ارائه خدمات فرهنگی و هنری با استفاده از توان جهادگران کانون‌های بسیج هنرمندان بود که در این راستا اقدامات هنری خیریه‌ای نیز انجام شد.

 

وی در پایان اظهار کرد: رزمایش «جهادگران فاطمی» ویژه گروه های جهادی هنری با نام «شهید مسعود سهیلی» و با حضور اعضای گروه جهادی «شهید عبدالرضا مصلی نژاد» کانون بسیج هنرمندان در شهرستان جهرم برگزار شده است.

کد خبر 1242112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha