بررسی آخرین وضعیت استان کرمان  برای اسکان زائرین شهید سلیمانی در ایام سومین سالگرد

شورای اداری استان کرمان به بررسی آخرین اقدامات انجام شده برای اسکان زائرین شهید سلیمانی به عنوان یک اولویت مهم در سومین سالگرد پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی بیگ زاده، یکشنبه (۴ دی) در شورای اداری استان با محوریت بررسی آخرین اقدامات برای برگزاری سومین سالگرد شهید سلیمانی گفت: اپلیکیشن "دیار مرد میدان" برای اسکان زائرین توسط ستاد مردمی سالگرد طراحی و به استانداری های سراسر کشور معرفی شده است.

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان افزود: کسانی که به هر دلیلی نتوانند از طریق اپلیکیشن برای اسکان اقدام کنند؛ از طریق شماره تلفن های اعلام شده در کارت ویزیتی که در ورودی های شهر به زائرین تحویل می شود؛ می توانند اقدام کنند.

 

 

وی با بیان اينکه در حوزه دولت هم مهمانسراها و خودروهای دستگاه ها آماده خدمات دهی به زائرین می شود؛ تاکید کرد: هیچ یک از زائران شهید سلیمانی نباید بدون اسکان باقی بمانند.

 

 

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم از پیش بینی حضور روزانه بین ۲۰ تا یکصد هزار نفر زائر(از جمله در روز ۱۳ دی) و احتمال نیاز ۲۰ هزار نفر زائر به اسکان در هر شبانه روز خبر داد.

 

 

وی بر لزوم تجهیز سوله های ورزشی، مصلی ها و...برای اسکان زوار تاکید و بیان کرد: گروه خاصی مسئول اسکان زوار خارجی است.

 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در جمع بندی نظران مطرح شده گفت: باید تدارک حداکثری برای سالگرد داشته باشیم تا رضایت زائران جلب شود.

 

 

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم باسخاوت و کریم و گرم و با محبت بود و باید از زائران ایشان نیز همین گونه پذیرایی کرد؛ افزود: باید ساختار مشخصی برای هر سال شکل بگیرد.

 

 

فداکار با بیان اینکه همه ظرفیت سیستم اداری استان برای سالگرد شهید سلیمانی باید پای کار باشد؛ ظرفیت دانشگاه های استان برای اسکان اعلام کرد.

 

 

وی تاکید کرد: همه مدیران استان ایام سالگرد باید در استان حضور داشته باشند.

کد خبر 1242114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha