انتشار فراخوان سوگواره عکس شهدای گمنام در مازندران

معصومی گرجی گفت: علاقه مندان به شرکت در سوگواره عکس شهدای گمنام آثار خود از آئین تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام استان مازندران را تا ۲۰دی ماه به نام کاربری Artmaz@ و یا به شماره ۰۹۳۷۷۹۰۹۸۴۵در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.

مهدی معصومی گرجی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و تحسین روحیه مهمان نوازی مردم شریف سرزمین 10هزار و 400شهید دوران دفاع مقدس و 43شهید دفاع از حرم در استقبال از کاروان لاله های زهرایی با محوریت تشییع و تدفین پیکرهای مطهر و پاک 14شهید گمنام،  اظهار کرد: برای ادای احترام و دین به این شهدا مسابقه عکاسی در دو بخش حرفه ای و موبایلی تدارک ددیه شده است.

 

رئیس حوزه هنری مازندران از همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران، دفتر کانون های خدمت رضوی استان و خانه عکاسان حوزه هنری با این نهاد انقلابی برای تدوین و انتشار فراخوان سوگواره عکس شهدای گمنام  ویژه آئین تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام استان مازندران خبر داد و افزود: این رویداد هنری ویژه مردم شریف استان مازندران است.

 

وی با بیان اینکه به سه اثر برگزیده بخش عمومی (تلفن همراه) هر کدام مبلغ هفت میلیون ریال و بسته ی تبرکی حرم مطهر رضوی اهدا می شود، اضافه کرد: همچنین به سه اثر برگزیده بخش حرفه ای(دوربین عکاسی) هرکدام مبلغ ۲۰میلیون ریال و بسته تبرکی حرم مطهر رضوی تعلق می گیرد.

 

معصومی گرجی آخرین مهلت ارسال آثار را ۲۰دی ماه جاری اعلام کرد وگفت: علاقه مندان به شرکت در این سوگواره عکس های خود را به نام کاربری Artmaz@ و یا به شماره ۰۹۳۷۷۹۰۹۸۴۵در پیام  رسان ایتا ارسال نمایند.

 

وی تاکید کرد: عکس ها باید در جغرافیای استان باشد و همراه با آثار ارسالی(نام، نام خانوادگی، کدملی و شماره تماس ) نیز ارسال شود.

 

کد خبر 1242130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha