سند مالکیت قدیمی ترین مرکز درمانی نوین در شیراز با پیگیری های اوقاف ناحیه پنج شیراز اخذ شد

شریف گفت: بهبودستان «نمازی» از قدیمی ترین مراکز درمانی نوین در شیراز بوده و در خیابان «قاآنی» شیراز قرار دارد که با پیگیری های اداره اوقاف ناحیه پنج شیراز و کارشناسان اداره ثبت اسناد و املاک شیراز سند مالکیت آن صادر و اخذ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شریف، امروز یکشنبه (۴ دی) از اخذ سند مالکیت بهبودستان مرحوم «محمدحسین نمازی» در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: بهبودستان نمازی به پلاک ثبتی 58 در خیابان «قاآنی» شیراز واقع شده و این مرکز درمانی توسط مرحوم محمدحسین نمازی شیرازی که فرد نیکوکاری بوده است در سال 1304 خورشیدی تاسیس شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه پنج شیراز افزود: با پیگیری های اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه پنج شیراز و همکاری های مجدانه کارشناسان اداره ثبت اسناد و املاک شیراز سند مالکیت این موقوفه به مساحت 2 هزار و 55 مترمربع صادر و اخذ شده است. 

وی اعلام کرد: بهبودستان «نمازی» از قدیمی ترین مراکز درمانی نوین در شیراز بوده است و بخشی از محوطه آن که یک هزار و 155 متر مربع بود طی سالیان گذشته تخریب و به پارکینگ تبدیل شده بود که اکنون به بهبودستان اضافه شده است. 

شریف با اشاره به ارزش این رقبه این موقوفه هم اظهار کرد: ارزش رقبه موقوفه حدود یک هزار میلیارد ریال است و اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه پنج شیراز برای احیا و ایجاد پشتوانه مالی بهبودستان نمازی به اجرای پروژه سرمایه گذاری در قطعه زمین یاد شده اقدام خواهد کرد.

کد خبر 1242158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha