برگزاری مسابقه بانوی عفاف طی دهه فاطمیه

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس گفت: به مناسبت ایام فاطمیه مسابقه نقاشی بانوی عفاف و نمایشگاه سیره فاطمی به همت کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در حال اجرا است.

یوسف بخشایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در ادامه عنوان کرد: برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی مذهبی به مدت سه شب و فضاسازی مسجد از جمله این اقدامات بوده که طی دهه فاطمیه اول و دوم توسط اعضای کانون اجرا شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری گفت: در این راستا کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان در مورد حضرت زهرا(س) برگزار کرده است.

 

بخشایی به برپایی نمایشگاه کتاب و عکس در این کانون اشاره کرد و افزود: به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) نمایشگاه کتاب و عکس با عنوان سیره فاطمی در روستا به همت کانون برپا شد.

 

راباط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس با بیان اينکه طی دهه فاطمیه اول بحث تجلیل از یکی از بانوان محجبه در دستور کار کانون بود، گفت: طی این ایام دهه فاطمیه دوم برگزاری مسابقه بانوی عفاف در دستور کانون قرار دارد.

 

 

کد خبر 1242209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha