مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان رودبار

مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام امشب (۵ دی) در شهرستان رودبار برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) استان گیلان میزبان پیکر مطهر سه شهید گمنام از ۱۱۱ پیکر تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس است که در سه شهر استان تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.
 
پیکر مطهر دو شهید گمنام مهمان مردم شهرستان رودبار است که مراسم وداع با این شهدای گمنام امشب(دوشنبه، ۵ دی) همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه(س) در دو شهر لوشان و رستم آباد این شهرستان برگزار می‌شود.
 
مراسم وداع با پیکر شهدای گمنام در مصلی امام خمینی(ره) شهر رودبار همراه با نماز مغرب و عشا، در مسجد جامع شهر لوشان و  در مسجد جامع شهر رستم آباد ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.
 
مراسم تشییع نیز سه‌شنبه( ۶ دی ) همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) در شهر رستم آباد برگزار و پیکر شهید گمنام از مسجد جامع به طرف پارک شادی تشییع و در این مکان به خاک سپرده می‌شود.
 
در لوشان نیز مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر دیگر شهید گمنام  ساعت ۱۴ عصر در مرکز آموزش طباطبایی مهر برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است، شهیدان گمنامی که در گیلان تشییع خواهند شد، سه شهید از ۱۱۱ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی محدوده استان‌های میسان و بصره در جنوب شرق عراق هستند که در عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، بیت المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال ۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

 
 
کد خبر 1242220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha