مراسم وداع با شهدای گمنام در قزوین برگزار می شود

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و وداع با شهدای گمنام در شهر قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، مراسم عزاداری سالگرد شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و شب وداع با شهید گمنام دوران دفاع مقدس دوشنبه 5 دی در آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار می شود.

 

این مراسم ساعت 18 با سخنرانی و روایت گری امیرحسین حاج نصیری و مداحی حسین نریمان برگزار خواهد شد.

 

همچنین مراسم وداع مادرانه و دخترانه با شهدای گمنام امروز دوشنبه 5 دی ساعت 15 در معراج الشهداء  واقع در چهارراه نادری با روایت گری حجت الاسلام میرغفاری از قم و مداحی مداحان اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 

این مراسم همراه با مهدالرضا (محفل کودکان)، پاتوق کتاب و ثبت دلنوشته شهید برگزار خواهد شد.

 

مراسم وداع دانش آموزان با شهدای گمنام هم امروز دوشنبه پنجم دی ساعت 10 با حضور دختران دهه هشتادی با سخنرانی حجت الاسلام خضری و مداحی حامد باقری در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می شود.

 

همچنین مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) و استقبال از پیکر شهید گمنام دفاع مقدس امروز دوشنبه 5 دی همراه با اقامه نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت الاسلام یوسفی رامندی و مد احی علی فرمانی توسط دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مسجد شیخ الاسلام قزوین برگزار می شود.

 

گفتنی است استان قزوین در این ایام میزبان هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که پیکر مطهر این شهدا سه شنبه 6 دی برابر با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در استان تشییع و تدفین می شوند که پیکر سه شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان، مسجد امام حسن عسکری و معراج الشهدا قزوین و پیکر یک شهید هم در شهر رازمیان از توابع شهرستان قزوین، پیکر ۲ شهید گمنام در شهر تاکستان و اسفرورین و در شهرستان البرز هم پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرک نصرت آباد و مجتمع شفیع آباد تشییع و تدفین خواهد شد.

کد خبر 1242232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha