همراهی بخش‌های مختلف در تربیت و تعالی نسل آینده ضروری است

نوری، همراهی بخش‌های مختلف حاکمیتی و خدماتی را در راستای تربیت و تعالی نسل آینده با آموزش و پرورش ضروری خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، یوسف نوری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان اعتلای تربیت دانش آموزان احیای تربیت معلمان دو اولویت مهم در مجموعه وزارت آموزش و پرورش است گفت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش از ارکان مهم هر نظام از جمله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است،باید بیش از پیش موردتوجه قرار گیرد.

 

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اعتلای تربیت دانش آموزان اظهارداشت: احیای بخش پرورشی در مدارس یکی از اقدامات و اولویت‌ها در این زمینه است.

 

وی با بیان اینکه احیای تربیت معلمان با اهتمام ویژه در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته است افزود: تلاش می‌شود منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جذب نیروهای کارآمد در بدنه مدارس و آموزش و پرورش لحاظ شود.

 

نوری با تأکید بر اینکه تمام اقدامات در راستای تلاش برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش صورت می‌گیرد ادامه داد: ضرورت دارد بخش‌های مختلف حاکمیتی و خدماتی و… به منظور تربیت و تعالی نسل آینده همراه آموزش و پرورش باشند.

 

وزیر آموزش و پرورش افزود: رکن مهم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برنامه درسی است که در این راستا فراخوان داده شده تا مردم نظرات خود را در مورد کتاب های درسی ارسال کنند تا مورد استفاده قرار گیرد.

 

وی توجه به مدیران کارآمد را از دیگر اولویت وزارتخانه عنوان کردوافزود: استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان که استان سمنان نیز در این بخش از ظرفیت خوبی برخوردار است در برنامه های این وزارتخانه است.

کد خبر 1242316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha