با جهاد تبیین جلوی انحرافات گرفته می‌شود

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه جهاد تبیین ‌اگر درست انجام شود، مطمئنا جلوی انحرافات گرفته می‌شود گفت: تبیین حقیقت ها و واقعیت ها و زدودن گرد و غبار و انحرافات و تحریفات از چهره جامعه سیاسی و اجتماعی باید در دستور کار همه ما باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام سیدهادی موسوی صبح امروز(دوشنبه، 5دی) در جلسه شورای فرهنگ عمومی ماسال با بیان اینکه جهاد تبیین ‌اگر درست انجام شود، مطمئنا جلوی انحرافات گرفته می‌شود اظهار کرد: جهاد تبیین در هر برهه ای از تاریخ اگر انجام می‌شد جامعه به انحراف کشیده نمی‌شد.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه ریشه اختلافات، درگیری ها و برداشت های مختلف از دین از لحظه ای شروع شد که حتی غدیر را نیز به انحراف کشیدند و از مسیر اصلی دور کردند افزود: تبیین حقیقت ها و واقعیت ها و زدودن گرد و غبار و انحرافات و تحریفات از چهره جامعه سیاسی و اجتماعی باید در دستور کار همه ما باشد.

 

وی با اشاره به اینکه نمونه عینی انحرافات و تحریف را در اغتشاشات ۱۴۰۱ دیدیم گفت: در جامعه دینی بالاترین نعمت، نعمت ولایت و امامت است و دشمن به دنبال این است که جامعه دینی را متزلزل کند و زور آخرش را با چند شعار به مقام رهبری زد.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه چون واقعیت ها خوب تبیین‌ نشد و ما مسئولین کوتاهی کردیم، به جنگ تحریفی کشیده شدیم تصریح کرد: همه مخالفت های جامعه ما بخاطر این است که دشمن ‌نمی‌تواند ایران مستقل و مقتدر و پیشرو را ببیند.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه دشمن درحال امیدزدایی و افزایش ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است بیان کرد: وظیفه مسئولین در قبال این‌ ایجاد یاس و ناامیدی این است که خیانت به مردم نکنیم، مراجعه کنندگان را سرگردان نکنیم، گره در کار ایجاد نکنیم، راهنمایی ‌کنیم، با مردم‌گشاده رو باشیم، مردم را زده از نظام و اسلام‌ نکنیم.

 

وی اظهار کرد: ما بعنوان خواص و مسئولین شهر خیلی می‌توانیم تاثیرگذار باشیم، می‌توانم برای جامعه و نظام مثبت باشیم و مردم روحیه صداقت، همراهی، خیرخواهی و دلسوزی را باید در ما ببینند، باید حوصله مردم را داشته باشیم زیرا رفع مشکل مردم بالاترین ‌تبیین است.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: تا زمانی که حق و باطل است، این نوع فضاهای غبارآلود وجود دارد، ما باید آماده هرگونه مسائل باشیم، باید برای مردم واقعیت ها را تبیین‌کنیم.

 

کد خبر 1242320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha