مشارکت ۹۰۰ میلیون تومانی خیرین خدابنده ای در حمایت از مددجویان بهزیستی

نصیری از مشارکت ۹۰۰ میلیون تومانی خیرین خدابنده ای در حمایت از مددجویان بهزیستی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: این کمک ها در جهت هزینه های درمان و پروژه های در حال ساخت برای مددجویان هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، عصمت امروز در جلسه شورای مشارکت های مردمی خدابنده با اشاره به عملکرد بهزیستی در جذب مشارکتهای مردمی که اعتماد خیرین را نیز در پی داشته است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون خیرین  خدابنده ای بیش از 900  میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به مددجویان بهزیستی کمک کردند.

 

رییس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با یادآوری اینکه 500 میلیون تومان از این کمک ها در جهت هزینه های درمان و خرید وسایل ضروری مددجویان هزینه شده است، گفت: از این مبلغ 400 میلیون تومان نیز برای ساخت خانه سالمندان و معلولان هزینه می شود.

 

وی با اشاره به پیشرفت 75 درصدی مرکز نگهداری از سالمندان و معلولان در خدابنده گفت: امسال برای ساخت این پروژه 400 میلیون تومان هزینه شده است و در حال حاضر به پیمانکار واگذار شده است.

 

نصیری به کمک های جمع آوری شده در پویش یلدای مهربانی اشارهکرد و گفت: 80 میلیون تومان در این پویش جمع آوری شد که صرف خرید میوه شب یلدا و ملزومات مددجویان گردید.

 

به گفته رئیس بهزیستی شهرستان خدابنده، ۳ هزار فرد دارای معلولیت از حمایت های بهزیستی این شهرستان  برخوردارند که۱۸۰ نفر از این افراد دانش آموز و ۲۲ نفر دانشجو هستند.

کد خبر 1242336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha