جهاد تبیین نیاز امروز جامعه/ مسئولان رفع تکلیفی عمل نکنند

حسن بیگی با بیان اینکه جهاد تبیین به صورت رفع تکلیفی در حال اجراست گفت: نهادهای مربوطه رفع تکلیفی جلسات را انجام ندهند و از ظرفیت‌های خوبی که در شهرستان است استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، قاسم حسن بیگی امروز(دوشنبه، 5 دی) در جلسه شورای فرهنگ عمومی ماسال با بیان اینکه قرآن سرلوحه زندگی ما است اظهار کرد: زمانی می‌توانیم مردم را دعوت به قرآن و دین کنیم که در وهله نخست خود ما به قرآن روی بیاوریم.

 

جانشین سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه جهاد مسئله بزرگی است افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ما در محاصره جنگ شناختی و رسانه ای هستیم که باید برای شهرمان به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم تا تاثیرش بر جامعه قوی باشد.

 

وی گفت: نظام‌ از ما‌ نمی‌خواهد که در ساعت های بامداد پهپاد نظام را کنترل و راهبری کنیم، بلکه نظام ‌از ما می‌خواهد در جایی که مسئولیت داریم آن وظیفه و مسئولیت سنگین را به درستی اجرا کنیم.

 

حسن بیگی با اشاره به اینکه هر یک از ما در مسئولیتی که داریم باید آن را به گونه‌ای تلقی کنیم که مهمترین مسئولیت کشور بر عهده ما است تصریح کرد: رسانه یک‌ابزار تراز اول برای دشمن است و این در صورتیست که ما این ابزار را رها کردیم و به فکرش نیستیم.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه ما در فضای مجازی تولید محتوا و خوراکی برای مخاطب نداریم خاطرنشان کرد: ما در فضای جنگ نظامی اگر موردی پیش بیاید مقابله می‌کنیم اما در فضای مجازی که دشمن در حال جنگ است مقابله نکرده ایم.

 

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر، افکار اغتشاشگران به گونه‌ای بود که در شهر کوچکی مثل ماسال مستقیم به حسین زمان و قرآن اهانت شد اظهار کرد: حال با توجه به اینکه اغتشاشا گران توهین کردند، صدمه زدند و نظم عمومی را بر هم زدند و حتی شده افکارشان را برای ساعاتی در شهر پیاده کردند چرا بعد از این همه اتفاقات ادارات تبیین نمی‌کنند و برخی از کارمندان از این افراد اغتشاشگر حمایت می‌کنند.

 

حسن بیگی با بیان اینکه ما اگر جهاد تبیین می‌کردیم، اگر بنیاد شهید در جاهای مختلف کار می‌کرد به گلزار شهدا و تابلوی این مکان مقدس شهرمان ‌اهانت نمی‌شد افزود: اغتشاشگران احساسات مردم را با این‌کارها جریحه دار کردند، اما برخی از مسئولین جریحه دار نشدند و موضع نگرفتند.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه جهاد تبیین به صورت رفع تکلیفی در حال اجراست گفت: جهاد تبیین در مدارس و دانشگاه های ما انجام نشده است که در شهر ما دانش آموزان اینقدر به انحرافات دینی کشیده شده‌اند.

 

وی اضافه کرد: این نشان می‌دهد که ما کار نکردیم ‌باید قبول کنیم ‌کار نکردیم و برای رفع تکلیف یک جلسه ای گذاشتیم و مصوباتش را به نهادهای مربوطه خودمان ارسال کردیم.

 

حسن بیگی تصریح کرد: خواهشم این است که نهادهای مربوطه رفع تکلیفی جلسات را انجام ندهند و از ظرفیت‌های خوبی که در شهرستان است استفاده کنند.

کد خبر 1242340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha