۱۶ مازندرانی به برکت موقوفات عازم کربلا شدند

حجت الاسلام حیدری گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش و به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان که در مقابله با کرونا تلاش کردند ۱۶ نفر از این عزیزان در قالب طرح زائران حرم حسینی به کربلای معلی مشرف شدند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی امروز(۵دی) در حاشیه مراسم اعزام کراوان زائران حسینی در قالب  طرح زائران حرم حسینی، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه وبیان اینکه مراسم های سوگواری ویژه شهادت حضرت زهرا(س) تحت عنوان سوگواره یاس نبوی در امامزادگان شاخص استان در حال برگزاری است، اظهار کرد: این طرح با هدف اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش در مازندران برگزار شد.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مازندران با بیان اینکه زائران حرم حسینی به برکت موقوفات از آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری عازم کربلای معلی شدند، افزود: در این مرحله همزمان با سراسر کشور  ۱۶نفر از کادر درمان فعال در جبهه مقابله با کرونا از مازندران به عتبات عالیات در عراق مشرف شدند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی با تاکید براینکه اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش یکی از وظایف ذاتی سازمان اوقاف است، تصریح کرد: نیات موقوفات بر اساس نظر واقف که در وقف نامه ذکر شده هزینه می‌شود.

 

وی افزود: موقوفاتی که نیت آنها اعزام زائران به کربلای معلی است شامل طرح زائران حرم حسینی می‌شود.

 

حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی یادآورشد: کادر درمان استان با اعلام نظر از دانشگاه علوم پزشکی مازندران به زیارت حرم امام حسین(ع) مشرف شدند.

 

وی با بیان اینکه همچنین نیت تعدادی از موقوفات استان به اعزام زائران به مشهد مقدس اختصاص دارد، گفت: سال گذشته از محل اجرای امینانه نیت واقفین ۴۶نفر از فعالان عرصه بهداشت و درمان به زیارت آستان بوسی حضرت رضا(ع) مشرف شدند.

کد خبر 1242348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha