جهاد تبیین باید به برنامه عمومی در مساجد تبدیل شود

امام‌جمعه موقت تهران با بیان‌اینکه برای جهاد تبیین نباید منتظر مناسبت‌ها ماند، گفت: مساجد و ائمه‌جماعات از فرصت فاطمیه برای این جهاد استفاده مطلوبی داشتند اما جهاد تبیین باید به برنامه عمومی در مساجد تبدیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جهاد تبیین را نباید فقط به عنوان یک شعار دید، اظهار کرد: البته که انقلاب و انقلابی‌گری به شعار نیاز دارد ولی نباید در همین حد باقی بماند.

 

امام جمعه موقت تهران افزود: مناسبت‌های مذهبی بهترین فرصت برای جهاد تبیین است و ضرورت دارد همه مراکز دینی از این فرصت استفاده کنند.

 

وی اضافه کرد: الحمدالله با تلاش علما و ائمه جماعات و همه دلسوزان انقلاب اسلامی، مراکز دینی مثل مساجد در ایام فاطمیه جهاد تبیین را به خوبی انجام داده اند.

 

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: جهاد تبیین را باید به برنامه عمومی در مساجد تبدیل کرد تا همانطور که مردم همه روزه برنامه قرائت یک صفحه از قرآن را دنبال و در‌ آن مشارکت می کنند، منتظر و مخاطب یک برنامه در اشکال مختلف اما مرتبط با تبیین نیز باشند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای جهاد تبیین نباید منتظر مناسبت ها ماند و حتی در برگزاری برنامه هایی همچون دعای کمیل و دعای ندبه یا حلقه های صالحین بسیج در مساجد نیز باید تبیین را با جدیت دنبال کرد.

 

کد خبر 1242377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha