کمک ۱۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی حامیان طرح «اکرام ایتام و محسنین» در فارس

موصلی گفت: حامیان طرح «اکرام ایتام و محسنین» در فارس از ابتدای سال تاکنون ۱۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مرتضی موصلی، امروز دوشنبه (5 دی) با اشاره به کمک حامیان طرح «اکرام ایتام و محسنین» در فارس در جمع خبرنگاران گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در فارس از ابتدای سال تاکنون 136 میلیارد و 800 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس افزود: با بیان اینکه کمک و مساعدت به ایتام یکی از اهداف مهم این نهاد است و از میزان این کمک 102 میلیارد تومان به صورت نقد و واریز مستقیم به حساب فرزندان معنوی و مابقی در زمینه های مختلف مسکن، معیشتی، لوازم زندگی و ... بوده است.

وی اضافه کرد: حامیان طرح «اکرام ایتام و محسنین» در آذر ماه هم بیش از 17 میلیارد و 295 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند که چهار میلیارد و 700 میلیون تومان به همراه تعداد 2 هزار بسته ویژه، گرمابخش شب یلدای این عزیزان بود.

موصلی اعلام کرد: در حال حاضر 28 هزار 645 فرزند ایتام و محسنین در استان از حمایت 127 هزار و 517 حامی بهره مند می شوند.

وی تاکید کرد: نیکوکاران می توانند  با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir بدون واسطه، فزرند مورد نظر خود را انتخاب کرده و با دریافت شماره حساب، مبلغی را که تمایل دارند به صورت مستقیم به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

کد خبر 1242385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha