شهدای گمنام با حضورشان در شهرها، پیام دفاع از ولایت را به ارمغان آورده‌اند

حجت‌الاسلام شایان با بیان اینکه تقارن ورود شهدای گمنام به شهرها با این ایام، فضیلت مضاعف این شهدا را نشان می‌دهد گفت: شهدای گمنام امروز با حضورشان در کشور، پیام دفاع از ولایت را برایمان به ارمغان آورده‌اند.

حجت‌الاسلام علی شایان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: تقارن ورود شهدای گمنام به شهرها با این ایام، فضیلت مضاعف این شهدا را نشان می‌دهد.

 

امام جمعه موقت صومعه‌سرا با اشاره به اینکه شهدای گمنام امروز با حضورشان در کشور، پیام دفاع از ولایت را برایمان به ارمغان آورده‌اند افزود: شهادت طلبی برگرفته از اندیشه حضرت زهرا(س) است.

 

وی گفت: حضرت فاطمه(س)مسیر ولایت الهی حضرت علی(ع) را به همه تاریخ نشان دادند و انشا الله همه ما پیرو حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) باشیم و امروز راه پیروی از ایشان تبعیت از ولایت فقیه است.

 

حجت‌الاسلام شایان تصریح کرد: تقارن تشییع پیکر این مسافرانِ به خانه‌ برگشته، با روز شهادت صدیقه‌ طاهره سلام‌الله‌علیها مبشر ابدیت یاد و خاطره‌ آنان و مژده‌بخش خیر کثیری است که از ناحیه‌ آنان برای کشور امام زمان روحی‌فداه فراهم خواهد آمد.

 

 امام جمعه موقت صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: هر زمان پیکر مطهر شهدا وارد شهر می‌شود فضای شهر تغییر می‌کند و باید از این فرصت ارزشمند برای افزایش معنویت و تقویت وحدت در جامعه استفاده کرد.

کد خبر 1242393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha